طی پیشروی‌های گسترده نیروهای عراق در استان نینوا:

انبارهای سلاح و کارگاه‌های بمب‌گذاری داعش در موصل منهدم شد

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق امروز از انهدام انبارهای سلاح و کارگاه‌های بمب‌گذاری خودروهای گروه تروریستی داعش در کرانه راست شهر موصل در شمال این کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ - 04January 2017
به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: با همکاری واحد اطلاعات نظامی و فرماندهی عملیات «نینوا؛ ما می‌آییم» در زمینه تعیین دقیق اهداف ویژه و گزینشی، جنگنده‌های عراقی در حملات خود مواضع دشمن را منهدم و خسارت‌های زیادی به آنها وارد کردند.

این ستاد افزود: در حملات یاد شده مقر و برج مخابراتی داعش در منطقه جاوی الکنیسه، انبار سلاح داعش در محله المامون و انبار بمب‌ها و مواد منفجره این گروه در روستای البوسیف در کرانه راست موصل منهدم شد.

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق تصریح کرد: در این حملات همچنین یک کارگاه بمب‌گذاری خودروها در کوی نظامی بخش تلعفر، یک انبار تجهیزات و سلاح در محله المنصور در نزدیک میدان السواس و یک کارگاه ساخت راکت و خمپاره انداز در کرانه راست موصل منهدم شد.

این بیانیه افزود: همچنین سه خودروی بمب‌گذاری شده داعش در مسیر منطقه تلعفر به منطقه العیاضیه، دو کارگاه ساخت خمپاره در محله المثنی در منطقه تلعفر، یک انبار سلاح و تجهیزات در ناجیه القیروان و هفت خودرو و زره پوش در روستای عین الطلاوی در حملات جنگنده های عراقی منهدم شد.

انتهای پیام/421


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار