سرهنگ فروتن‌نژاد به دفاع‌پرس خبر داد؛

برپایی نمایشگاه اسناد و مدارک عملیات کربلای 5

مدیر بخش پژوهش، آموزش و فناوری اطلاعات سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس به برپایی نمایشگاه اسناد و مدارک عملیات کربلای 5 از 18 دی‌ماه لغایت 23 دی‌ماه‌ در محل سازمان اسناد ملی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ - 05January 2017

برپایی نمایشگاه اسناد و مدارک عملیات کربلای 5سرهنگ «حسین فروتن نژاد» مدیر بخش پژوهش، آموزش و فناوری اطلاعات سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از برپایی نمایشگاهی به مناسبت سالگرد عملیات کربلای 5 خبر داد و اظهار داشت: برای نخستین بار نمایشگاهی به مناسبت عملیات کربلای 5 در سازمان اسناد ملی به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه همزمان در 12 استان سراسر کشور برگزار خواهد شد. در نظر داریم که در سال‌های آتی نمایشگاه‌های متعدد به مناسبت‌ عملیات‌های دوران دفاع مقدس برپا کنیم.

سرهنگ فروتن‌نژاد در تشریح ساعت نمایشگاه، گفت: نمایشگاه از روز شنبه (18 دی ماه) تا پنج شنبه (23 دی ماه) از ساعت 8 لغایت 16 برپا شده و بازدید برای عموم آزاد است.

مدیر بخش پژوهش، آموزش و فناوری اطلاعات سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در پایان بیان کرد: در نمایشگاه مختص عملیات کربلای 5، تصاویر و اسناد مستند جهت معرفی عملیات تعبیه شده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها