تسلط ارتش سوریه بر منطقه حائل میان دمشق و بلندی‌های جولان

ارتش سوریه کنترل شمار زیادی از روستاهای واقع در مناطق حائل میان دمشق و بلندی‌های جولان را به‌دست گرفت.
کد خبر: ۲۲۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ - 06January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، تروریست‌ها کنترل خود را بر بیشتر روستاهای واقع در مناطق حائل بین دمشق و بلندی‌های جولان از دست داده و این منطقه در کنترل ارتش سوریه قرار گرفته است.

در پی موافقت تروریست‌ها با واگذاری کنترل سه روستا در منطقه حائل بین دمشق و بلندی های جولان، ارتش سوریه در حال حاضر تقریبا کنترل تمامی این منطقه را بدست گرفته است.

به گفته یک منبع نظامی در دمشق، روستاهای «بیت الصبر»، «کفر هوار»، و «بیت تیما»، از طرف تروریست ها در ازای عبور امن آنها به «ادلب» به نیروهای دولتی سوریه واگذار شده است. تروریست ها و خانواده های آنها در حال حاضر مشغول بسته بندی و بارگیری وسایل خود به داخل اتوبوس ها هستند تا سفر طولانی خود را از مناطق روستایی دمشق به استان ادلب در شمال سوریه آغاز کنند.

سه روستای دیگر در امتداد مرز دمشق با بلندی های جولان همچنان تحت کنترل تروریست ها باقی مانده و تروریست ها در حال مذاکره برای واگذاری کنترل آنها به نیروهای دولتی هستند.

با واگذاری این مناطق از طرف تروریست ها به نیروهای دولتی، تقریبا تمامی منطقه حائل بین دمشق و بلندی‌های جولان در اختیار ارتش سوریه قرار خواهد گرفت و تیپ 42 ارتش سوریه و لشکر چهارم تمام توجه خود را به مناطق دیگر از جمله استان «قنیطره» که محل تجمع تروریست های داعش است، متمرکز خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار