داعش دامن غرب را می‌گیرد

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عواقب تلاش غربی‌ها در پرورش تروریست‌های داعش بزودی دامن این کشورها را می‌گیرد و این موضوع از سیاست‌های غلط آنان برای جنگ‌افروزی در خاورمیانه ناشی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ - 06January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن رستگارپناه» در سی و ششمین یادواره شهدای هویزه در سبزوار افزود: حوادث تروریستی اخیر در ترکیه و کشورهای اروپایی از مهمترین پیامدهای سیاست‌های غلط در پرورش تروریست‌ها و جنگ‌افروزی در کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: غرب و آمریکا با وجود هزینه 6 تریلیون دلاری برای تقویت داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق نتوانستند به اهدافشان دست یابند.

وی ادامه داد: دشمن با ادعای فتح سه روزه دمشق تمام توان خود را برای فتح سوریه و نابودی حکومت بشار اسد به کار گرفت اما موفق نشد.

رستگارپناه گفت: تفکر انقلاب اسلامی و هدایت های رهبر معظم انقلاب سبب شد نیروهای مقاومت اسلامی از سراسر دنیای اسلام در جبهه های جنگ علیه استکبار حضور یابند.

وی عنوان کرد: جریان های غربی-عربی و رژیم صهیونیستی در تلاش برای حفظ و تقویت گروه های تروریستی هستند تا بتوانند از این طریق جنگ را بر جوامع اسلامی تحمیل کنند.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: قصد و نیت دشمن انحراف جریان مقاومت اسلامی در رسیدن به آرمان آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: موضوع آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی از آرمان های انقلاب اسلامی است و دشمن تلاش دارد با گسترش جنگ در برابر این هدف انقلاب بایستد.

جغرافیایی جمهوی اسلامی خنثی شد و بی ثمر ماند و امروز این توطئه ها و تلاش ها به خارج از مرزهای جغرافیایی کشور انتقال یافته است.
وی ادامه داد: امروز حق طلبان جهان برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی دست نیاز به سمت انقلاب اسلامی دراز کرده اند و در مسیر آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب قدم بر می دارند.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جوانان ایرانی با حضور در جبهه های جنگ سوریه و عراق نشان دادند که آماده دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

رستگارپناه امنیت کشور را حاصل حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب دانست و افزود: مشکلات کشور با تکیه بر مردم حل می شود که هیچگاه از مسیر ولایت و رهبری دور نشده اند و همواره در راه رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور تلاش می کنند.

پخش کلیپ زندگینامه شهید صادقی از شهدای جهادگر سبزوار، اجرای نمایش، روایتگری و پخش نماهنگ از ویژه برنامه های این یادواره بود.

در سال 1359 و در عملیات نصر که به منظور دفاع از شهر هویزه و مقابله با ارتش بعث عراق طراحی شد، مدافعان شهر هویزه به فرماندهی شهید حسین علم الهدی با وجود کمبود تجهیزات در برابر دشمن مقاومتی جانانه کرده و به شهادت رسیدند.

دشمن بعثی پس از شهادت این حماسه سازان، با تانک از روی پیکرهای مطهر آنان عبور کرد که از هم گسیختگی ابدان مطهر شهدا سبب شد تا پیکر آنان در سرزمین هویزه در کنار رودخانه کرخه نور به خاک سپرده شود.

شهیدان حسن فتاحی ثانی، مجید کریمی‌ثانی، محمد فاضل، مجید مهدوی و سید‌مصطفی مختاری پنج شهید سبزواری مدفون در بهشت هویزه هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار