بازدید نماینده ولی فقیه از منطقه پنجم ندسا

محور این بازدید به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های فرهنگی جزایر نازعات و هم اندیشی پیرامون اولویت های این اقدامات اختصاص داشت.
کد خبر: ۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷ - 19August 2013

بازدید نماینده ولی فقیه از منطقه پنجم ندسا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عبدالنبی صداقت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا طی سخنانی در جمع تعدادی از فرماندهان واحدهای ستاد منطقه پنجم بر اهمیت استراتژیکی جزایر نازعات و ارتقای برنامه های تعالی معنوی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صداقت در بخش دیگری از سخنان خود افزایش برنامه دیدار چهره به چهره روحانیون و هادیان سیاسی با رزمندگان مستقر در منطقه نازعات، همراهی و همکاری فرماندهان در رونق بخشیدن به کتابخانه های دفاع مقدس و همچنین توجه به راهکارهای ابتکاری و خلاقانه در جهت ارتقای کیفی برنامه های معنوی و فرهنگی را خواستار شد.

گفتنی است نازعات نام یکی از سوره های قرآن کریم بوده و به آن دسته از فرشتگان مأمور الهی گفته می شود که ارواح گنهکاران را با زجر و فشار از اجساد و یا قبرهایشان بیرون می کشند و این حکایت از یک نوع عذاب دردناک می کند که خداوند برای بدکاران و درهم شکستن غرور طغیانگران در حال جان کندن در نظر گرفته است و وجه تسمیه جزایر نازعات به این نام حکایت از اقتدار و قدرت بلامنازع رزمندگان ما در مقابل ابرقدرت های منطقه ای و جهانی در خلیج فارس و تنگه هرمز و دفاع از حریم دریایی جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار