دبیر جشنواره موسیقی فجر:

اجرای ممتاز موسیقی انقلاب با حضور 5 گروه شاخص/ موسیقی فجر برای نخستین بار به طور آنلاین پخش می شود

«حمیدرضا نوربخش» با تاکید بر ممتاز برگزار شدن موسیقی انقلاب در جشنواره فجر، گفت: امسال برای نخستین بار جشنواره موسیقی فجر برای استفاده علاقمندان آنلاین پخش می شود.
کد خبر: ۲۲۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ - 07January 2017
موسیقی انقلاب ممتاز برگزار خواهد شد/ موسیقی فجر برای نخستین بار به طور آنلاین پخش می شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری «حمیدرضا نوربخش» دبیر سی و دومین جشنواره «موسیقی فجر» صبح امروز (هجدهم دی ماه)  با حضور اهالی رسانه در تالار وحدت برگزار شد.

نوربخش با بیان اینکه اهالی رسانه همکاری خوبی با جشنواره موسیقی فجر داشته اند، اظهار داشت: موضوع مهم نشست خبری امروز که برای اولین بار در جشنواره رخ می دهد پخش آنلاین برنامه های موسیقی فجر است.

وی گفت: امروز در عصری زندگی می کنیم که به لحاظ تکنولوژی مرزی وجود ندارد. جشنواره های فجر به دلیل استقبال گسترده مردم امکان های محدودی دارد و شهرستانی ها همیشه برای دنبال کردن آن با محدودیت روبرو بودند. تکنولوژی امروز امکانی به وجود آورده است، تا بتوانیم پوشش گسترده ای را ارائه کنیم.

دبیر جشنواره موسیقی فجر افزود: امسال به ویژه بخش ممتاز موسیقی انقلاب اجرا خواهد داشت. پنچ گروه شاخص موسیقی ایرانی آثار برجسته انقلاب اسلامی را اجرا می کنند که شنیدنی است.

نوربخش تصریح کرد: موسیقی دوران انقلاب با نگاه جوانان امروز اجرا خواهد شد. این موسیقی جلوه های جدیدی را نمایان خواهد کرد.

دبیر جشنواره موسیقی فجر در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری اجراهای موسیقی در فضای باز گفت: باید برای برگزاری کنسرت در فضای باز و میدانی همه دستگاه ها همکاری کنند. ما در فضایی هستیم که ملاحظات مختلفی وجود دارد. موسیقی نواحی می تواند در فضاهای عمومی برگزار شود.

نوربخش خاطر نشان کرد: کمترین سرعت اینترنت برای پخش زنده اجراهای جشنواره فجر در سراسر کشور کافی است. ما فقط سرویس دهنده هستیم و برگزار کننده نیستیم. لذت دیدن  کنسرت زنده با برنامه آنلاین قابل مقایسه نیست؛ بلکه این یک سرویس مضاعف برای علاقمندان است.

انتهای پیام/۱۲۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار