امیر پوردستان در بازدید از دانشگاه هوایی شهید ستاری:

مراکز علمی ارتش نقش مهمی در ارائه راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ارائه راهکارهای علمی اثرگذار و قابل اجرا در موضوعات مختلف می‌تواند زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب فراهم آورد و در این زمینه مراکز علمی آجا می‌توانند بهترین نقش را ایفا کنند.
کد خبر: ۲۲۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ - 07January 2017
مراکز علمی ارتش نقش مهمی در ارائه راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید و از نزدیک مراحل آموزش دانشجویان این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جریان این بازدید، نقش بی بدیل شهید ستاری را در مدیریت دانش جهادی بسیار کاربردی و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: ارائه راهکارهای علمی اثرگذار و قابل اجرا در موضوعات مختلف می‌تواند زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب فراهم آورد و در این زمینه مراکز علمی آجا می‌توانند بهترین نقش را ایفا کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش و رییس قرارگاه جهاد علمی آجا الگو پذیری از تفکرات و اندیشه‌های شهید ستاری را عامل پیشرفت دانشجویان این مرکز معرفی کرد و افزود :مدیریت جهادی، پرورش استعدادهای درخشان و تربیت افسران با لیاقت و صاحب فکر از مهمترین ویژگی‌های شهید ستاری است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شما دانشجویان سرمایه‌های آینده نیروی هوایی و کشور هستید و باید در زمینه‌های علمی و دفاعی با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و اساتید پیشرفت لحظه به لحظه را در وجود خود احساس کنید و مایه مباهات و افتخار ایران و نظام مقدس اسلامی باشید.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار