جلسه ستاد دهه‌فجر استان تهران در حرم مطهر امام‌خمینی(ره) برگزار شد

جلسه هماهنگی سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام‌خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ - 07January 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، جلسه هماهنگی بیشتر برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز در حرم مطهر امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

در این جلسه که مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه‌فجر استان تهران حضور داشتند، حجت‌الاسلام جوادی‌راد رئیس دفتر تولیت حرم مطهر و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام‌خمینی(ره) ضمن خوش آمدگویی، به اهمیت برگزاری مراسم سالروز ورود امام‌خمینی(ره) اشاره و تصریح کرد: هر ساله در 12 بهمن شاهد برگزاری مراسم سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن عزیزمان هستیم و نکته‌ای که حائز اهمیت می‌باشد این است که این مراسم تنها مراسم رسمی برگزار شده در روز 12 بهمن در سراسر کشور توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی به ارتقاء کمی و کیفی برنامه‌های امسال اشاره کرد و گفت: توقع مردم این است که سال به سال شاهد مراسم با کیفیت‌تر از گذشته در حرم مطهر امام(ره) باشیم و برای نیل به این مقصود باید از تمام ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

در ادامه این جلسه، اعضای شرکت‌کننده به ذکر نکاتی برای مراسم ویژه بهمن‌ماه در حرم مطهر  و سالروز ورود امام‌خمینی(ره) به میهن بیان داشتند.

اعضاء شرکت‌کننده در این جلسه با حضور در حرم مطهرامام‌خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/ 151
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار