سردار دکتر کارگر:

«دفاع مقدس» انقلاب اسلامی را تثبیت کرد/ حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از واجبات است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تثبیت شد.
کد خبر: ۲۲۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ - 07January 2017
دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر در آیین تودیع و معارفه مدیر ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، با اشاره به اینکه با مدیریت امام راحل و رزمندگان اسلام، حمله نیروی‌های بعثی به کشورمان با شکست روبه‌رو شد، اظهار داشت: این نشان می‌دهد ملتی که در برابر متجاوزان ایستادگی و مقاومت می کند در شرایط سخت و دشواری پیروز خواهند شد.
 
وی افزود: فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس الگویی برای دیگر کشورهای جهان و منطقه به‌ویژه عراق، سوریه، یمن، فلسطین و غزه شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به برکت جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا شاهد حرکت‌های رو به رشد در ساخت تجهیزات نظامی، موشک‌های دوربرد و دیگر فناوری‌های نوین هستیم و باید این فرهنگ همچنان در تمام عرصه‌ها جاری و ساری شود.

وی تصریح کرد: مسؤولان نوکران مردمی هستند که در تمام ابعاد حضوری جدی و تأثیرگذاری دارند و در این راستا اگر از آنها فاصله گرفته شود از فرهنگ دفاع مقدس دور خواهند شد.

سردار کارگر بیان داشت: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و نظام اسلامی از سوی هر دولتی که انتخاب شود از واجبات است و باید مدیریت حضرت امام در دفاع مقدس که از سوی عده‌ای مفعول مانده است مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این آیین در حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ها دفاع مقدس حمیدرضا گرامی به‌ عنوان مدیرکل جدید این اداره کل در استان فارس معرفی و از زحمات مدیرکل پیشین تقدیر شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار