سرهنگ گرامی مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس شد + رزومه

سرهنگ «حمیدرضا گرامی» در حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به سمت مدیرکلی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس منصوب شد.
کد خبر: ۲۲۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ - 07January 2017

سرهنگ گرامی مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس شد + رزومهبه گزارش دفاع پرس از شیراز،  سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، سرهنگ حمید رضا گرامی را به عنوان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع  مقدس استان فارس منصوب کرد.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی قبل از این انتصاب در سمت‌های فرمانده سپاه بقیه الله شیراز، فرماندار شهرستان کازرون و جانشین هیئت ارزشیابی یگان‌های سپاه پاسداران در استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان مشغول به کار بوده است. 

سرهنگ گرامی از یادگاران دوران دفاع مقدس و از جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی است که سال‌ها در دفاع از اسلام، میهن، آرمان‌های امام راحل، منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در حال نبرد و مبارزه با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بوده است.

مراسم تودیع و معارفه وی امروز با حضور مدیران لشکری و کشوری در تالار اجتماعات امام علی (ع) لشکر 19 فجر شیراز برگزار گردید و از خدمات ارزشمند  مدیرکل سابق تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار