سردار عصار:

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس متولی اصلی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، این بنیاد را متولی اصلی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: این نهاد با بهره مندی از تمامی ابزارهای موجود در جامعه باید در راستای این هدف گام برداشته و توطئه دشمنان را خنثی کند.
کد خبر: ۲۲۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ - 07January 2017

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سرتیپ دوم پاسدار محمد تقی عصار در آئین معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در اراک با اشاره به آثار برجای مانده از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اظهار داشت: هرآنچه که از جنگ تحمیلی برای نسل امروزی برجای مانده در واقع نمادی از ولایتمداری و جهاد فی سبیل الله است که با نهایت توان باید از ان حراست گردیده و برای نسل های سوم و چهارم انقلاب تتشریح شود.

وی افزود: به تعبیری دیگر یکی از وظائف مهم بنیاد مقابله با تحریف ارزش های هشت سال دفاع مقدس است و در واقع این موضوع مساله ای مهم و حائز اهمیت از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: باید اقدامی صورت گیرد که جریان ها و عملیات های مربوط به جنگ تحمیلی به شکل صحیح خود در جامعه منعکس شود چرا که اگر خلاف این موضوع باشد در میان جوانان ایجاد شبه می کند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد تقی عصار با اشاره به مسئولیت اداره کل استان ها گفت: ادارات کل استان ها وظیفه دارند نسبت به انعکاس جریان ها و ارزش های جنگ تحمیلی برنامه ریزی های کاربردی داشته باشند و در این امر خطیر از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار