اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس انتخاب شدند

اعضای هیات رییسه فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی مشخص شدند که بر این اساس «زهرا سعیدی» نماینده مبارکه در مجلس به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب شد.
کد خبر: ۲۲۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ - 07January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی 9 عضو دارد که امیر «خجسته» نماینده همدان و «حسین مقصودی» نماینده سبزوار نیز به عنوان نواب اول و دوم این فراکسیون انتخاب شدند.

محمود بهمنی نماینده ساوجبلاغ به عنوان سخنگوی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس انتخاب شد و فریده اولاد قبا نماینده تهران و خدیجه ربیعی نماینده بروجن به عنوان دبیران اول و دوم این فراکسیون انتخاب شدند.

محمد فیضی زنگیر، اصغر سلیمی و شهاب نادری نمایندگان اردبیل، سمیرم و کرمانشاه نیز از دیگر اعضای این فراکسیون هستند.

زهرا سعيدي نماينده مباركه و رئيس فراكسيون روابط عمومي و رسانه مجلس اظهار داشت:  افزایش کارآمدی و کم کردن فاصله حرفه با جهان و چگونگی حمایت قانونی از فعالان رسانه ها و روابط عمومی ها را از جمله اهداف تشكيل اين فراكسيون عنوان كرد.

عضو کمیسیون اقتصادی بیان کرد: رسیدگی به مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات از جمله مهم‌ترین مباحثی است که در تشکیل این فراکسیون مد نظر نمایندگان بوده است.

نماینده مبارکه ادامه داد: يکی دیگر از وظایف فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس رسیدگی به مشکلات خبرنگاران و درخواست‌های آنهاست.

سعیدی اظهار داشت:برای تقویت روابط‌عمومی‌ها در سطح کشور و در صورت کمبود قانون در حوزه رسانه و روابط عمومی‌ها با جلساتی که با فعالان اين حوزه ها خواهيم داشت از این کمبودهای قانونی و نیازهای آنها اطلاع پیدا کرده و با ارائه طرح به مجلس، مشکلات آنها را برطرف می‌کنیم.

وی در پایان افزود: این فراکسیون خلأهای قانونی روابط عمومی‌ها را برطرف خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها