رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌مندی از ساختارهای نوین در نظام روابط عمومی‌ها/ نظام روابط عمومی متناسب با فرهنگ اسلامی بومی‌سازی شود

رئیس مجلس شورای اسلامی جهانی شدن مقوله ارتباطات را امری مهم عنوان کرد و گفت: ضروری است که از ساختارهای نوین در نظام روابط عمومی‌ها بهره گرفته و متناسب با فرهنگ اسلامی بومی سازی شود.
کد خبر: ۲۲۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ - 08January 2017
ضرورت بهره مندی از ساختارهای نوین در نظام روابط عمومی ها/ نظام روابط عمومی متناسب با فرهنگ اسلامی بومی سازی شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی در پیامی به سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی های ایران که در هتل المپیک هم اکنون در حال برگزاری است با اشاره به گسترش حوزه ارتباطات، اظهار داشت: نیاز است که زمینه های ارتباطی با سایر ملل توسعه داده شده و بومی سازی متناسب با فرهنگ اسلامی صورت گیرد زیرا گسترش حوزه ارتباطات با دیگر گشورها به توسعه همه جانبه منجر می شود.

وی در این پیام خود روابط عمومی ها را اصلی ترین بخش نظام ارتباطات دانسته و عنوان می کند: روابط عمومی ها از اصلی ترین بخش های سیستم و نظام ارتباطات هستند که در جهت تسهیل در امور سازمانی و ایجاد پیوند بین مردم و نهادهای رسمی و غیررسمی فعالیت می کنند.

علی لاریجانی در پیامی به سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی های ایران افزود: گسترش حوزه ارتباطات در جهان از شاخصه های قرن حاضر و عامل اساسی در توسعه کشورها است، به گونه ای که یکی از شاخصه ها در بررسی میزان توسعه یافتگی در بین جوامع مختلف جایگاه ارتباطات و بهره مندی شهروندان از این امکان در زندگی است.

رییس قوه مقننه در پیام خود آورده است: توانمندسازی حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در بسترهای ارتباطات با وجود روابط عمومی منسجم، گویا و پر نشاط معنا و مفهوم می یابد و این امر زمانی تحقق پیدا می کند که روش های نوین در روابط عمومی ها به عنوان حلقه اتصال پیوند متولیان امور و مردم به اجرا در آید.

به گفته رییس مجلس شورای اسلامی، ایجاد ارتباط بین یک نظام از دغدغه های اصلی کارگزاران حکومت است که تحقق آن می تواند در آگاهی بخشی و تنوع افکار عمومی موثر باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تحقق امور دولتی، اجرایی و اداری از دریچه حوزه روابط عمومی و ارتباطی تسهیل می گردد، چرا که اصل و مبنای تشکیل و حضور روابط عمومی در هر سازمان و نهاد روان سازی و کاهش گردش کار و سهولت در انجام امور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این پیام خطاب به این کنفرانس آورده است برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع دانش محور و مدیریت محتوا بیان نگر نظر دقت و توجه ویژه متولیان امر روابط عمومی در کشور به ارتقای دانش و محتوا در این بخش است.

لاریجانی ابراز امیدواری کرد: حاصل و نتیجه این رویداد بتواند به ارتقای سطح کیفی و خدمات رسانی در حوزه های ارتباطی و روابط عمومی در کشور کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها