دبیر جشنواره موسیقی فجر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرهنگسرای نیاوران میزبان اجراهای ویژه موسیقی انقلاب است

حمیدرضا نوربخش گفت: فرهنگسرای نیاوران میزبان اجراهای ویژه بخش موسیقی انقلاب در دوره سی و دوم جشنواره موسیقی فجر است.
کد خبر: ۲۲۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ - 08January 2017

«حمیدرضا نوربخش» دبیر سی و دومین جشنواره «موسیقی فجر» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این جشنواره 22 دی‌ماه با اجرای ارکستر ملی به رهبری «فریدون شهبازیان» و با اجرای جاودانه نیلوفرانه علیرضا افتخاری برگزار می‌شود.

وی افزود: گروه‌های موسیقی در بخش‌های پاپ،‌ سنتی،‌ تلفیقی،‌ موسیقی نواحی و بین‌الملل در سی و دومین دوره جشنواره اجرای موسیقی خواهند داشت.

نوربخش ادامه داد: گروه‌های مختلف در شش سالن؛ وحدت، رودکی، ‌فرهنگسرای نیاوران، مجموعه آزادی (برج آزادی)،‌ سالن میلاد (نمایشگاه بین‌المللی) و برج میلاد اجرا خواهند داشت.

دبیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر درباره پخش آنلاین جشنواره نیز گفت: برنامه آنلاین اتفاق خوبی است که رخ داده است و عده‌ بیشتری از مردم و هموطنان می‌توانند از اجراهای کنسرت به طور همزمان از سالن‌های مختلف استفاده کنند. علاقمندان به موسیقی در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف و شهرهای دور افتاده همزمان برنامه‌ها کنسرت‌ها را خواهند دید.

وی خاطرنشان کرد: همیشه این گله وجود داشته است که چرا جشنواره موسیقی فجر فقط برای تهرانی‌ها برگزار می‌شود و سایر استان‌های کشور از آن بی بهره‌ هستند. تهران نیز به دلیل محدودیت‌های مکان و زمان عده‌ محدودی می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

نوربخش با اشاره به بخش موسیقی انقلاب جشنواره اظهار داشت: بخش موسیقی انقلاب، بخش ویژه دوره سی و دوم جشنواره موسیقی است. گروه‌های موسیقی سنتی «آهنگ» مهدی امامی،‌ «همنوازان سایه» حسین علی‌شاپور و «آن» آریا محافظ و مجتبی عسگری در فرهنگسرای نیاوران بخش ویژه موسیقی انقلاب را اجرا می‌کنند.

دبیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر تصریح کرد:‌ اجراهای بخش موسیقی انقلاب به صورت مجموعه‌ای جذاب شامل همه رپرتوارهای موسیقی انقلاب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها