در نشست خبری گروه «آهنگ» عنوان شد؛

«چاووش»های انقلاب را با تمام وجود اجرا خواهیم کرد/ ادای دین به بزرگان موسیقی

نشست خبری گروه «آهنگ» با حضور «مهرداد ناصحی» و «مهدی امامی» در تالار وحدت برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ - 08January 2017
«چاوش»های انقلاب را با تمام وجود اجرا خواهیم کرد/ ادای دین به بزرگان موسیقی
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری گروه «آهنگ» به سرپرستی «مهرداد ناصحی» صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد.

ناصحی با بیان اینکه گروه آهنگ پایبند بر موسیقی سنتی است، اظهار داشت: با پیشنهاد برگزارکنندگان جشنواره مبنی بر اجرای «چاووش»های انقلاب توسط این گروه، خیلی خوشحال شدیم و با تمام وجود سعی خواهیم کرد، اجراهای خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این کنسرت به دو بخش تقسیم می‌شود که در بخش اول قسمت‌هایی از آثار چاووش در آواز دشتی و بیات ترک به همراه قطعات بداهه نوازی و در بخش دوم گروه بزرگ ارکستر آثار دیگری را از چاووش اجرا خواهد کرد.

ناصحی در معرفی گروه اجرایی، بیان کرد: سیاوش برهانی، امین گلستانی، جمشید صفرزاده، کامران یعقوبی و آروین رئوفی برخی از اعضای گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می‌دهند. ضمن اینکه مهدی امامی نیز در بخش آواز همراه گروه ما خواهد بود که از این بابت بسیار خوشحالیم.

مهدی امامی خواننده گروه آهنگ نیز در این نشست رسانه ای توضیح داد: این برنامه به پیشنهاد ستاد جشنواره به اجرای آثاری از گروه چاووش اختصاص دارد که برای هر دوی ما که در خدمت استادان موسیقی ایران بودیم، بسیار خوشحال کننده است و فکر می کنم، اجرای آثاری از گروه «چاووش» ادای دینی به استادان بزرگ موسیقی ایران است که امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها