در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

فيلم منتسب به پيكر شهيد «مهدی باكری» غير واقعی است

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، فيلم منتسب به پيكر مطهر شهيد «مهدی باكری» فرمانده نام‌آور لشكر 31 عاشورا را که به تازگی در فضای مجازی پخش شده است، غير واقعی خواند.
کد خبر: ۲۲۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ - 08January 2017

سردار جمشید نظمی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: در روزهاي اخير شاهد پخش فيلمی در فضای مجازی بوده‌ايم، كه محل شهادت و پیکر شهيد آقا مهدی باكری را در كنار چند جنازه ديگر نشان می‌دهد و ادعا شده که از استخبارات عراق به دست آمده است.

وی افزود: بنده كه روز شهادت آقا مهدی باكری در آن طرف دجله حضور داشتم و منطقه را به خوبی می شناسم، معتقدم اين فيلم كاملاً غير واقعی است و با محل شهادت آقا مهدی باكری همخوانی ندارد.

فرمانده گردان سيدالشهدای لشكر 31 عاشورا در عمليات بدر، اضافه كرد: در اين فيلم، جنازه منتسب به شهيد باكری، اوركت كره ای پوشيده، در حالی كه آقا مهدی هنگام شهادت، اوركتی به تن نداشت.

سردار نظمی يادآور شد: آقا مهدی باكری پس از آن كه زخمی شد، در حال انتقال به عقب، قايق حامل وی در رودخانه دجله مورد اصابت موشک آرپی جی زن دشمن قرار گرفت و ما ديگر هيچ وقت آثاری از پيكر فرمانده‌مان را به دست نياورديم.

وی خاطرنشان كرد؛ هنوز ياران و همرزمان آن فرمانده عزيز، زنده اند و نفس مي كشند؛ بنابراين نبايد اجازه دهيم اين تحريفات، که برخاسته از احساسات غلط عده‌ای است، جايي در تاريخ دفاع مقدس پيدا كند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار