مقام روس:

روسیه برای کمک به حل بحران سوریه وارد این کشور شده است

یک قانون گذار روس، هدف از مداخله روسیه در سوریه را کمک به حل بحران در این کشور و تامین کمک‌های بشردوستانه برای غیرنظامیان عنوان کرد.
کد خبر: ۲۲۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ - 08January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «دیمیتری نوویکوف» قانونگذار روس در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت هدف از مداخله روسیه در سوریه کمک به حل بحران در این کشور و تامین کمک‌های بشردوستانه برای غیرنظامیان است.

وی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که «جان برنان» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، مسکو را به استفاده از راهبرد «زمین سوخته» در سوریه متهم کرد.

نوویکوف افزود: روسیه هرگز از چنین تاکتیکی استفاده نکرده است. ما در تلاش برای کمک به حل مناقشه سوریه هستیم. ما قصد نداریم سوریه را به کنترل خودمان درآوریم.

وی تصریح کرد بر خلاف آمریکا، روسیه پس از درخواست رئیس جمهور منتخب و مشروع سوریه نیروهایش را به طور موقت در این کشور مستقر کرد.

این مقام روس همچنین تاکید کرد روسیه بر مقابله با تروریست ها و محافظت از مردم سوریه متمرکز است و این هدف اصلی از کمک نظامی روسیه به ارتش سوریه و ماموریت بشردوستانه در این کشور است.

نوویکوف گفت: این تاکتیک روسیه در سوریه است. این در حالی است که حضور نظامی آمریکا در کشورهای دیگر اغلب پیامدهای وخیمی درپی داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار