تولیت آستان قدس:

رابطه صمیمانه مرحوم «رفسنجانی» با رهبری توطئه خناسان را نقش بر‌آب کرد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: رابطه صمیمانه‌ای که مرحوم «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» با «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب داشتند توطئه بسیاری از خناسان را نقش بر‌آب کرد.
کد خبر: ۲۲۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲ - 09January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی» تولیت آستان قدس رضوی (یکشنبه) شب در گفت و‌گوی ویژه خبری ضمن عرض تسلیت ارتحال ناگهانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب افزود: این نکته مهمی است که همه مسئولان در کشور بدانند شیاطین همواره در حال توطئه و فتنه‌انگیزی هستند.

وی ادامه داد: عالم بزرگوار و مجاهد پرتلاش آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی حقیقتا در دوران مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار امام بزرگوار و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم در کنار امام راحل و بعد از رحلت ایشان با تمام وزنشان در مجلس خبرگان رهبری تکلیف خود را ادا کردند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: من نطق و صحبت فراموش نشدنی مرحوم آیت الله رفسنجانی را در مجلس خبرگان رهبری به یاد دارم که متذکر شدند 'کسی که می تواند بعد از امام راحل سکاندار این نظام باشد در چهره رهبر معظم انقلاب جلوه گر است.'

وی افزود: بعد از آن جریان نیز همواره مرحوم آیت الله رفسنجانی این جمله را داشتند که 'من در زیر آسمان کبود هیچ کسی را به لیاقت آیت الله خامنه ای برای اداره کشور نمی شناسم' و این مطلبی نبود که در یک جلسه خصوصی بیان شود و ایشان بارها این بحث را مطرح می کردند که 'در این نظام آنچه که می شناختم آن است که امور باید با محوریت ولایت فقیه و رهبری دنبال شود.'

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: توجه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبری در دوران امام راحل و نسبت به هدایتهای مقام معظم رهبری در این دوران که حقیقتا هدایتهای ایشان بصیرت آفرین برای کشور و نظام است قابل توجه بود و امیدوارم تشییع جنازه ایشان هم برای کشور وحدتبخش باشد.

وی گفت: بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) خناثان بسیار تلاش کردند که در کشور به ویژه در رده بالا و افراد موثر در نظام اختلاف افکنی کنند، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز مورد هدف خناثان بود.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: اما آنچه تا امروز توانست به رغم همه اختلافات مانع بروز مشکلات شود و همواره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را کنار مقام معظم رهبری قرار دهد و به هیچ عنوان اجازه بهره برداری سوء خناثان را ندهد تدبیر مقام معظم رهبری و عشق و علاقه وافر آیت الله هاشمی رفنسجانی نسبت به معظم له بود.

وی ادامه داد: شیطنتهای خناثان را به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی منتقل می کردند و ایشان هفتگی یا 15 روز یکبار در دیدار خود با آیت الله خامنه ای بسیاری از این توطئه ها و مسائل مطرح شده را با رهبر معظم انقلاب در میان می گذاشتند و معظم له نیز با سعه صدر گوش می دادند و بسیاری از مسائل حل می شد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: از همان لحظه ای که مساله فوت آقای هاشمی رفسنجانی مطرح شد رسانه های خناثان و بیگانگان توطئه های خود را آغاز کردند و تنها بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در مواجهه با این مسائل بصیرت مردم کارساز است که وضعیت و شرایط کشور را بدانند و به شیطنتهای شیاطین پی ببرند.

وی اظهار امیدواری کرد، روند وحدتبخش در کشور و بصریت آفرینی که رهبر معظم انقلاب نسبت به همه اقشار دارند جامعه را در مسیر تکامل پیش ببرد و روح آیت الله هاشمی رفسنجانی را با اولیا محشور کند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها