جهانگیری:

ایران، قهرمانی ملی و دولت، پشتیبانی شجاع را از دست داد

معاون اول رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت ارتحال «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» نوشت: ایران، قهرمانی ملی، ملت، فرزندی شایسته، رهبری، یاوری دیرین، نظام، سرمایه ای بی بدیل و دولت، پشتیبانی شجاع را از دست داد.
کد خبر: ۲۲۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸ - 09January 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در پیام «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری آمده است: «نفس مطمئن حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به آرامی، سر بر آستان پروردگار نهاد و ملتی را داغدار کرد.

در ادامه این پیام آمده است: او سنگ صبور برای رنج های مردم و سرمشقی نیکو برای ابراز رضایت در برابر خداوند بود.

در بخش دیگر پیام جهانگیری آمده است: ایران قهرمانی ملی،‌ ملت فرزندی شایسته، رهبری یاوری دیرین،‌ نظام سرمایه ای بی بدیل و دولت پشتیبانی شجاع را از دست داد.

معاون اول رییس جمهوری در پیام ارتحال خود آورده است: تنها عنایت الهی، وحدت ملی و عزم همگانی است که می تواند از بار سنگین این ضایعه بزرگ بکاهد.

در ادامه این پیام آمده است: آن 'فرزند برومند اسلام' و ' مجاهد متعهد' که زندگی اش با 'حیات انقلاب' پیوند خورد، تجسم تاریخ مبارزات ملی ما علیه استبداد و استعمار است و به تعبیر معمار فقید انقلاب ' مردان تاریخ تا آخر زنده هستند'.

معاون اول رییس جمهوری در پیام خود آورده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی که از نگاه رهبر معظم انقلاب ' عالمی متفکر، سیاستمداری هوشمند، فقیهی زمان شناس، مجاهدی خستگی نشناس، برادری مهربان برای ضعیفان و مدیری کاردان برای کشور' بود، در میدان های مختلف توسعه و سازندگی و دفاع از حقوق اساسی ملت راههای بسیار پیمود و کارنامه ای درخشان در این راه از خود به جا نهاد.

جهانگیری تصریح کرده است: من این ضایعه ملی را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه، ملت بزرگ ایران و خانواده شریف و صبور آن بزرگ، صمیمانه تسلیت می گویم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

براساس اعلام روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیکر ایشان صبح روز سه شنبه - 21 دی - طی مراسمی تشییع خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار