با معرفی برترین‌ها صورت گرفت

پایان مسابقات ورزشی آموزشگاه‌های ارتش

مسابقات ورزشی آموزشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس سازمان تربیت بدنی آجا و با معرفی برترین‌ها در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت پایان یافت.
کد خبر: ۲۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ - 22June 2014

پایان مسابقات ورزشی آموزشگاه‌های ارتش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مدیر آموزش سازمان تربیت بدنی آجا و مسوول برگزاری مسابقات ورزشی آموزشگاههای ارتش در مراسم اختتامیه این بازیها گفت: تیمهای آموزشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران از چهار یگان نیروی هوایی، زمینی، دریایی و پدافند خاتمالانبیاء در هشت رشته به رقابت پرداختند.

سرهنگ داریوش شمس افزود: این مسابقات به صورت منطقهای در دو مرکز آموزش تکاوری منجیل و مرکز فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی رشت برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ورزشی آجا، رشته های کشتی، تکواندو، تیراندازی و آمادگی جسمانی در منجیل و رشتههای فوتسال، والیبال، شنا و دو میدانی در رشت برگزار شد.

مدیر آموزش سازمان تربیت بدنی آجا ارتقای توان آمادگی رزمی، ایجاد نشاط و شادابی و ارتقای سطح ورزش کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

وی ارتقای سطح ورزش خانوادهها و پرکردن اوقات فراغت فرزندان با ورزش را یکی از مهمترین اولویتهای سازمان تربیت بدنی آجا عنوان و اظهار کرد: به همین منظور علاوه بر سالنهای ورزشی موجود، به دنبال توسعه اماکن ورزشی برای استفاده خانواده های ارتشی در پایگاه های ارتش هستیم.

وی یادآور شد: الهه احمدی قهرمان تیراندازی المپیک از فرزندان نیروی دریای ارتش است که در رشتههای تفنگ و تپانچه مقام می آورد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات در رشتههای کشتی، تکواندو، تیراندازی و آمادگی جسمانی، فرماندهی آموزش تکاوری تفنگداران دریایی منجیل، آموزشگاه شهید خضرایی نیروی هوایی و مرکز فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی رشت به ترتیب مقامهای اول تا سوم و همچنین در رشتههای فوتسال، والیبال، شنا و دو میدانی، مرکز فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت مقام اول و فرماندهی آموزش تکاوری تفنگداران دریایی منجیل و آموزشگاه شهید خضرایی نیروی هوایی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

نظر شما
پربیننده ها