سردار کارگر:

لزوم ایفای نقش همه دستگاه‌های کشور در زمینه دفاع مقدس/ باید برای قدرتمند شدن تلاش کنیم

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همه دستگاه‌های نظام در خصوص حوزه دفاع مقدس مسئولیت دارند و باید وظایف خود را انجام بدهند.
کد خبر: ۲۲۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ - 09January 2017
لزوم ایفای نقش همه دستگاه‌های کشور در زمینه دفاع مقدس/ باید برای قدرتمند شدن تلاش کنیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش سراسری مدیران این بنیاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه و درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: سالروز اجرای عملیات کربلای 5 و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی می‌داریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب، شب‌های عملیات کربلای 5، شب‌های قدر انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مردم قم، بیان کرد: باید در راستای ساخت قدرت داخلی و قدرتمند شدن تلاش کنیم. اکنون یکی از نقشه‌های دشمنان، ایجاد اختلاف بین مسئولان است، بنا بر این ما باید هوشیار و به دنبال ساختن کشور باشیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اینکه آمریکا به قدرت رسیده است، به این دلیل است که اقتصاد مقاومتی را در پیش گرفته است.

سردار کارگر اضافه کرد: ما همچنین باید به دنبال ترویج فرهنگ مقاومت باشیم و این فرهنگ برآمده و ثمره دفاع مقدس است.
 
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های نظام در خصوص حوزه دفاع مقدس مسئولیت دارند و باید وظایف خود را انجام دهند، افزود: دفاع مقدس متعلق به همه است و پیروز حقیقی مردم هستند. در دفاع مقدس، از ادیان، مذاهب و اقشار مختلف حضور داشتند و دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به تفاوت‌های جنگ نرم و جنگ سخت، برخی از ابزار جنگ نرم را غیر ملموس دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در آذر ماه سال 68، فرمودند که تهاجم فرهنگی مانند بمب شیمیایی عمل می‌کند. وقتی این بمب به زمین می خورد، اثر تخریبی نمایانی ندارد؛ اما در درازمدت بر افراد اثر می‌گذارد و ماندگار است.

سردار کارگر در پایان عنوان کرد: شب گذشته پس از اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی فوت کردند، توپخانه رسانه‌ای دشمن شروع به کار کرد و انسان تعجب می‌کند از اینکه اینان تا به این حد به خود اجازه می‌دهند، که در این شرایط به دشمنی‌ها ادامه داده و به اختلافات دامن بزنند. پیام مقام معظم رهبری در رابطه با درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار قوی و پر احساس و پاسخی به دشمنان بود.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار