صالحی امیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

نقش بی‌بدیل آیت‌الله هاشمی در تداوم انقلاب اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقش بی‌بدیلی در تداوم انقلاب اسلامی داشت.
کد خبر: ۲۲۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ - 09January 2017
آیت‌الله هاشمی نقش بی‌بدیلی در تداوم انقلاب اسلامی داشت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سید رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به درگذشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: مردم ایران یک شخصیت و پدر انقلابی را از دست دادند. ایران در سوگ شخصیتی است که همه عمر خود را در خدمت به ملت و انقلاب گذراند.

وی افزود: امروز همه ملت ایران عزادار هستند و چیزی که امروز با عنوان امنیت، شرافت و وفاق ملت وجود دارد، مدیون شخصیت هایی امثال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.

وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه مرحوم هاشمی رفسنجانی از ابتدای انقلاب خارج از جناح‌بندیهای سیاسی مسیر اعتدال را در پیش گرفت اظهار کرد: اخیرا بنده پس از کسب رای اعتماد از مجلس نزد ایشان رفتم و ایشان به بنده گفتند که از این انتخاب خوشحالم و توصیه داشتند که مسیر اعتدال را دنبال کنیم که این، راه نجات کشور است.

صالحی امیری با بیان اینکه اعتدال یعنی درک درد مردم و اینکه ما ارزشهای نظام و انقلاب را بدانیم.

وی اضافه کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیت بزرگی بودند که از جامعیت نیز برخوردار بوده و در دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی نیز دچار تشکیک نشدند.

وزیر ارشاد خاطر نشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و شخصیتهایی مانند ایشان نقش بی‌بدیلی در تداوم انقلاب اسلامی داشتند و اگر جامعه امروز ما امن است به خاطر زحمات و خدمات این بزرگان است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار