سردار غیب‌پرور در مجمع پیشکسوتان بسیج:

فعالیت‌های بسیج مبتنی بر مطالبات رهبری صورت می‌گیرد/ به دنبال ارائه گزارش‌های رنگارنگ نیستیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سال آینده فعالیت‌های بسیج مبتنی بر مطالبات رهبری در خصوص رصد کردن، اثربخشی، آسیب‌شناسی و گروه‌های اندیشه‌ورز به معنای واقعی کلمه تنظیم می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ - 09January 2017
فعالیت‌های بسیج مبتنی بر مطالبات رهبری صورت می‌گیرد/ به دنبال ارائه گزارش‌های رنگارنگ نیستیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مجمع پیشکسوتان بسیج درباره الویت‌های بسیج اظهار داشت: در چند سال گذشته نسبت به هسته‌های اصلی دفاع از انقلاب، یعنی مساجد غفلت کردیم؛ لذا الویت کاری سازمان بسیج مستضعفین مساجد خواهد بود؛ زیرا مسجد نقطه ثقل هر محله محسوب می‌شود.
 
وی افزود: از سوی دیگر اساس کار در بسیج، تغییر در جهت اثربخشی کارهاست؛ بر این اساس اعلام کردیم که نگاه سازمان بسیج نگاه آماری و گزارش‌های رنگارنگ نخواهد بود.
 
سردار غیب‌پرور در ادامه به انتظارات از بسیج پیشکسوتان اشاره کرد و ادامه داد: ما از بسیج پیشکسوتان گزارش کتبی نمی‌خواهیم؛ بلکه اثربخشی در کف جامعه را طلب داریم.
 
وی با تاکید بر اینکه بسیج به نسخه پیچیدن از بالا به پایین نیاز ندارد، تصریح کرد: در بسیج به عنوان یکی از ارزش‌های اصیل انقلاب نباید به صورت تشریفاتی کار کنیم؛ بلکه باید عملیاتی و اثربخش فعالیت کنیم؛ لذا در سال آینده فعالیت‌های بسیج مبتنی بر مطالبات رهبری در خصوص رصد کردن، اثربخشی، آسیب‌شناسی و گروه‌های اندیشه‌ورز به معنای واقعی کلمه تنظیم می‌شود.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار