خاطرات احمد شکراللهی به چاپ دوم رسید

کتاب «P.W» خاطرات احمد شکراللهی از دوران اسارت از سوی نشر شهید کاظمی به چاپ دوم رسید.
کد خبر: ۲۲۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ - 09January 2017
خاطرات احمد شکراللهی به چاپ دوم رسیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کتاب «P.W» خاطرات آزاده احمد شکراللهی است که به کوشش زینب اکبری تدوین و از سوی نشر شهید کاظمی منتشر شده، در مدت کوتاهی به چاپ دوم رسید.

این کتاب خاطرات یک آزاده است که از لحظه ورودش به جنگ تا لحظات دردناک و سخت دوران اسارت که با زبانی ساده و روان نوشته شده است.

بچه‌ها بارها به او تذکر داده بودند که دست از کار کثیفش بردارد ولی به خرجش نمی­‌رفت. به همین خاطر منتظر یک فرصت مناسب بودند تا یک گوشمالی حسابی به او بدهند. یک روز با چند نفر از بچه‌ها داخل محوطه قدم می­‌زدیم که یک دفعه «نورمحمد محمدی» - یکی از بچه­‌های ایلام- از روی تراس آسایشگاه ما فریاد زد: «جاسم! کشتند... جاسم! کشتند...»

جاسم با چندتا از سربازها به طرف آسایشگاه ما دویدند. همه در محوطه خشکمان زده بود و به تراس آسایشگاه شماره­ 5 زل زده بودیم. هیچ کس جرأت نمی­کرد نزدیک شود. همه منتظر بودیم یک نفر از آسایشگاه بیرون بیاید و بگوید چه خبر شده. چند لحظه بعد نورمحمد و یکی دیگر از بچه­‌ها در حالی که دست و پای یک جنازه رو گرفته بودند از پله­‌ها پایین آمدند و به طرف درمانگاه رفتند. جنازه همان جاسوس بود که سر و صورتش خونی بود و بدنش کبود شده بود. داد و فریادش تمام اردوگاه را پر کرده بود. بعد از بردن او سربازها سراسیمه و کابل به دست، دستور دادند محوطه را ترک کنیم و به آسایشگاه برویم. بعد هم آمدند آمار گرفتند و درها را قفل کردند و رفتند. همگی وحشت کرده بودیم که حالا چه اتفاقی می­‌افتد و چه بلایی سرمان می­‌آورند. چون دعوا و ضرب و شتم غیر قانونی بود احتمالا همه­ ما را تنبیه می­‌کردند.

آن چند دقیقه‌ای که تا آمدن فرمانده اردوگاه طول کشید، بهت زده به هم نگاه می­‌کردیم و از هم می­‌پرسیدیم:« کارکی بوده؟ کیا زدنش؟»و همه منتظر اتفاق بعدی بودیم.»

کتاب «P.W» خاطرات آزاده احمد شکراللهی در 104 صفحه با قیمت 4 هزار تومان به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طرق فروشگاه اینترنتی «من و کتاب» به صورت اینترنتی آن را خریداری کنند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار