نسل جدید سپاه، میراث دار گنج گران بهای اعتبارات معنوی و ارزش های پاسداری است

موفقیت های سپاه محصول خدامحوری، ولایت پذیری، اخلاص، رازداری و ایستادگی جانانه در میادین خطر و مبارزه است.
کد خبر: ۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹ - 19August 2013

نسل جدید سپاه، میراث دار گنج گران بهای اعتبارات معنوی و ارزش های پاسداری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای مدیریت و فرماندهی در طیف نیروهای جوان و نسل جدید پاسداران نیروی دریایی سپاه، گردهمایی طرح مالک اشتر با حضور جمعی از فرماندهان و مدیران منطقه سوم ندسا برگزار شد.

 سردار بختیاروند فرمانده منطقه سوم ندسا  طی سخنانی در این گردهمایی با اشاره به اهمیت و جایگاه سپاه در ابعاد ملی و فراملی خاطر نشان کرد: نسل جدید سپاه میراث دار گنج گرانبهای اعتبارات معنوی و ارزش های پاسداری است. وی افزود: این اعتبارات و ارزش ها به بهای مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی عزیزانی فراهم آمده است که بسیاری از آنان جان خود را در این راه تقدیم کردند.

فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه خاطر نشان کرد: موفقیت های سپاه محصول خدامحوری، ولایت پذیری، اخلاص، رازداری و ایستادگی جانانه در میادین خطر و مبارزه است. وی افزود: شرط استمرار این توفیقات، حرکت در همین راه و حفظ هوشیاری و تقویت ایمان و اراده است.

حجت الاسلام رخشا مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه نیز طی سخنانی اظهار داشت: سبقت گرفتن در انجام دقیق وظایف و تکالیف مصداق فاستبقوالخیرات است. وی با یادآوری نقش و جایگاه معنویت، افزود: هر جا معنویت حضور پیدا کرد، شایسته سالاری معنا و مفهوم پیدا می کند.

مسئول حفاظت اطلاعات منطقه دیگر، سخنران این گردهمایی بود که پیشگیری در مسائل حفاظت اطلاعات را مقدم بر درمان توصیف کرد و گفت: گاهی گفتن یک "نه" از وقوع بسیاری از مشکلات حفاظتی جلوگیری می کند. وی افزود: ما در سطوح مختلف باید پیشگیری حفاظتی را مقدم دانسته و توجه داشته باشیم که هزینه ای که ما برای پیشگیری صرف می کنیم به طور قطع ما را از بسیاری آسیب ها و خسارت های سنگین مصونیت خواهد بخشید. 

در این برنامه تعدادی از یگان ها و واحدهای نمونه معرفی و نمایندگان این یگان ها و واحدها هدایایی به رسم یادبود از دست فرماندهی  و مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دریافت کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار