رئیس پلیس راهور ناجا:

قرارگاه ویژه ترافیکی مراسم تشیع پیکر «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» فعال شد

قرارگاه ویژه ترافیکی مراسم تشییع پیکر «آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی» (قرارگاه نصر) در پلیس راهور ناجا تشکیل شد.
کد خبر: ۲۲۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ - 09January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سردار تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در قرارگاه ویژه ترافیکی مراسم تشییع پیکررئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام (قرارگاه نصر)، ضمن تسلیت رحلت ح «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و فرمانده معزز کل‌قوا، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران گفت: از درگاه احدیت مسئلت دارم روح ایشان را با حضرت امام راحل(ره) وشهدای دوران هشت سال دفاع مقدس محشور گرداند.

سردارمهری اظهارکرد: ازشب گذشته که این خبرناگوار به ما رسید همکاران من درمقابل بیمارستان شهدا، محدوده جماران و همچنین روز جاری درمراسم وداع، جهت سهولت تردد خانواده ایشان، مسولین و علاقه مندان، تمهیدات ترافیکی لازم را به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت نماز بر پیکر ایشان فردا صبح در دانشگاه تهران توسط رهبر معظم انقلاب وفرمانده کل قوا (مدظله العالی) اقامه خواهد گردید بنابراین از ساعت 12 امشب محدودیت های ترافیکی در محدوده دانشگاه اعمال و همچنین تمهیدات ترافیکی – انتظامی درباره تشییع و خاکسپاری اجرا خواهد شد.

وی از کاروان های عزادارانی که در این مراسم شرکت خواهند کرد درخواست کرد، مقررات راهنمایی و رانندگی را در مسیرعزیمت به تهران و در حین برگزاری مراسم رعایت نموده و به توصیه ََعوامل راهور عمل نمایند تا انشاء الله تردد آنان با سهولت صورت پذیرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به تعطیلی روز سه شنبه طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در سطح شهر تهران اجرا نمی شود و امیدواریم تلاش مجموعه پلیس راهور ناجا منجر به برگزاری این مراسم در شان آیت الله هاشمی رفسنجانی شود.

منبع: پایگاه خبری پلیس راهور

نظر شما
پربیننده ها