آیت‌الله محمدی ری شهری:

کتاب «فلسطین» من را با نام هاشمی آشنا کرد/ هاشمی مدافع انقلاب، مردم و نظام ولایت فقیه بود

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کتاب فلسطین من را با نام هاشمی آشنا کرد، گفت: آیت‌الله هاشمی مدافع انقلاب، مردم و نظام ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۲۲۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ - 09January 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «آیت‌الله محمدی ری شهری» عضو مجلس خبرگان رهبری در ارتباط مستقیم با شبکه خبر اظهار داشت: بنده از حدود 53 سال پیش با نام آیت‌الله هاشمی آشنا هستم. اولین بار در ارتباط با کتاب سرگذشت فلسطین با نام آیت‌الله هاشمی آشنا شدم.

وی افزود:‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به تناسب با مسئولیت‌ها ارتباط نزدیکی با آیت‌الله هاشمی داشتم. با تمام وجود ذره ذره وجود هاشمی عشق به نظام و ولایت فقیه بود. هاشمی ریا کار نبود و اگر چیزی به ذهنشان می‌رسید که مصلحت نیست گفته نشود از آن صرف نظر می‌کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به همبستگی و اتحاد ملی را مهمترین ویژگی آیت‌الله هاشمی دانست و گفت:‌ ایشان به خاطر مسائل سیاسی دوگانگی ایجاد نمی‌کرد.

محمدی ری شهری با بیان خاطره‌ای از آیت‌الله هاشمی گفت: ایشان به من گفتند گاهی وقت‌ها که از خواب بیدار می‌شوم فکری به ذهنم خطور می‌کند که اگر روزی از خواب بیدار شویم و مقام معظم نباشد چه کار خوهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ آیت‌الله هاشمی مدافع انقلاب، مردم و نظام ولایت فقیه بود. امروز همه منتقدان سرسخت آیت‌الله هاشمی از درگذشت ایشان متاثر هستند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار