دریادار تنگسیری:

حوادث جهان مهر تاییدی بر سند عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه گفت: رخدادهای جهان نشان می دهد که ما در پرتو ولایت فقیه و مجاهدت ایثارگران و خون شهیدان از چه عزت و اقتداری برخوردار هستیم.
کد خبر: ۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴ - 19August 2013

حوادث جهان مهر تاییدی بر سند عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، یادواره ۵۶ شهید گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه، جمعی از خانواده های شهدا و مسئولان محلی در شهرستان فسا برگزار شد. 

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه سخنران این مراسم بود که با اشاره به نعمت بزرگ و بی بدیل ولایت فقیه و عزتمندی و آرامش و امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: حوادث و رخدادهای جهان مهر تأیید و امضای دیگری بر سند عزت و اقتدار  نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش ولایت فقیه است. 

سردار تنگسیری گفت: به تعبیری عنوان می شود که ماهی تا زمانی که در دریای نعمت غرق است، قدر آب را نمی داند تا این که لحظاتی اورا از آب جدا کنی و آنگاه است که متوجه نعمت بزرگی که از آن برخوردار است خواهد شد. وی افزود: رخدادهای جهان نشان می دهد که ما در پرتو ولایت فقیه و مجاهدت ایثارگران و خون شهیدان از چه عزت و اقتداری برخوردار هستیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: شهادت در مکتب ما عین زندگی و اوج افتخار است. وی افزود: به تعبیر آیات وحی و کلام خدا، کسانی که در راه خدا کشته می شوند، نمرده اند بلکه زنده اند و نزد پروردگار جهانیان روزی می خورند. وی افزود: برای کسی که در راه خدا مجاهدت می کند و تکلیف خود را انجام می دهد، شکست و بن بست و ناکامی معنا و مفهوم ندارد.

دریادار پاسدار تنگسیری با اشاره به نقش سپاه در برقراری امنیت خلیج فارس و توان نیروی دریایی سپاه برای مقابله با تهدیدات دریایی، خطاب به مردم و خانواده های شهدا،گفت: امروز فرزندان شما در نیروی دریایی سپاه با عزت و اقتدار در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز حافظ ثبات و امنیت هستند و با توکل به خدا و در پرتو آمادگی های کسب شده، اجازه خودنمایی به دشمنان نداده و نخواهند داد.

وی افزود: ما به لطف خدا و به برکت خون شهدا و رهبری های داهیانه ولایت فقیه، در سطحی از آمادگی قرار داریم که در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دشمن حتی جرأت نگاه تهدید آمیز به حریم مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

گفتنی است در پایان این مراسم و با حضور سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریای سپاه از خانواده های شهیدان حسین و جلیل اسلامی و رضا بدیعی به نمایندگی از سایر خانواده های شهدا،تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار