فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر مطرح کرد؛

صنعت برق استان سمنان یکی از استان‌های موفق در فعالیت‌های بسیج

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر با بیان این که بسیج یک نهاد مقدس است، گفت: یکی از استان‌های موفق در امر فعالیت‌های بسیج، صنعت برق استان سمنان است.
کد خبر: ۲۲۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ - 11January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، نشست هم اندیشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر با مدیران عامل و اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج صنعت برق استان سمنان برگزار شد.

در این نشست فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر با بیان این که بسیج یک نهاد مقدس است، اظهار داشت: یکی از استان های موفق در امر فعالیت های بسیج، صنعت برق استان سمنان است.

هاشم صحراپور با عنوان این که خدمت در این نظام و وزارت نیرو به عنوان یک توفیق الهی و افتخار است، گفت: وجود تفکر و روحیه بسیجی موجب شده تا کارها به نحو احسن انجام شود و موفقیت های چشمگیری در این زمینه حاصل شده است.

وی با اشاره به این که دو ماموریت برای بسیج متصوّر است، افزود: ماموریت عادی به عنوان برنامه های ابلاغی است که توسط سپاه ارائه می شود و موضوع دیگر ماموریت ذاتی است که با مشارکت بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج، اقدامات برجسته ای به ثمر رسیده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر با اعلام این که بسیج با تفکر بسیجی کارها را پیگیری و اجرا می کند تصریح کرد: یکی از ویژگی های بسیج، ولایت مداری می باشد و باید به خود ببالیم که با وجود رهبری عالی قدر و ولی فقیه زمان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای که سکان دار این نظام الهی است، به عنوان یک سرباز خدمتگزار هستیم و همواره هم مسیر با ولایت حرکت می کنیم.

وی اظهار داشت: مصرف بی رویه انرژی، یکی از مشکلاتی است که در جامعه وجود دارد و با ورود بسیجیان صنعت برق کشور در این فضا و برنامه های آموزشی که به خصوص برای بخش های اصناف و دستگاه های اجرائی به انجام رسیده ، ثمرات بسیار مناسبی در این زمینه حاصل شده است.

هاشم صحرا پور خاطرنشان ساخت: بسیج همانند نور درتمامی نقاط کشور وجود دارد و به واسطه هماهنگی و مدیریتی که در امور به ویژه موضوع بهینه سازی مصرف برق توسط بسیجیان صورت می گیرد، قطعاً نتایج مثبتی را در برخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در این برنامه با بیان این که رویکرد بسیج فرهنگی است گفت: بسیجیان در کنار مسئولیت های اداری که عهده دار آن هستند ، اقدامات کلیدی و مناسبی را در عرصه خدمت رسانی به انجام می رسانند.

مهندس سید محمد موسوی زاده با عنوان این که مدیریت سمت تقاضا از نکات بسیار مهم در اقتصادمقاومتی محسوب می شود افزود : تجدید نظر در رفتار مصرفی و مدیریت بهینه مصرف برق و تغییر در سبک زندگی ، کمک شایانی به مقاوم سازی اقتصاد می کند.

وی با اشاره به این که یک شاخص کلیدی بعد از تلفات برق ، پیک سائی و اصلاح الگوی مصرف است اظهار داشت: بسیجیان شرکت توزیع برق استان درحوزه فعالیت های مرتبط با بهینه سازی مصرف ، اقدامات شایسته ای را با اخلاص و روحیه بسیجی به سرانجام رسانده و نتیجه برنامه هایی که تاکنون عملیاتی گردیده ،منجربه کسب رتبه برتر استان سمنان در پیک سائی سال 95 شده است.

وی تصریح کرد: بسیج یک روحیه و نوعی سبک زندگی است که بدون ریا و چشم داشتی، هرجا که رهبری و نظام تشخیص دهد به عرصه کار وارد شده و این مهم نتایج مطلوبی را به همراه داشته و دارد.

فرمانده پایگاه بسیج نور شرکت توزیع برق استان نیز در این نشست گفت: برگزاری همایش راهکارهای بهینه سازی مصرف برق ویژه فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان اصناف، تشریح راهکارهای بهینه سازی مصرف در مجمع بسیج اصناف، همکاری بسیجیان شرکت در بازدید از دیزل ژنراتور ادارات و تبادل تفاهم نامه با بسیج اصناف و بازاریان در راستای اصلاح الگوی مصرف، به عنوان مهم ترین اقدامات اجرائی این شرکت در راستای فرهنگ سازی مدیریت بهینه مصرف برق می باشد.

حمید نظری اضافه کرد: تکریم کلیه مناسبت های ملی و مذهبی ، فضاسازی و تبلیغات محیطی، تجدید میثاق با آرمان های شهدا با حضور در گلزار شهیدان، برپائی نمایشگاه های فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهدا ، تبادل تفاهم نامه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اجرای مسابقات ورزشی، نشست ماهیانه اعضای شورا، تجلیل از بسیجیان نمونه، برنامه روایت گری، مراسم سیره روایت شهدا و حضور در رزمایش بزرگ هفته دفاع مقدس، به عنوان اهم اقدامات پایگاه بسیج این شرکت از شروع امسال تا به حال است.

یادآور می شود، در این نشست صمیمی، همفکری و تبادل نظر در برنامه های پیشنهادی، هماهنگی و همراهی در برنامه های ابلاغی و پیرامون موضوع مشارکت بسیج در صرفه جویی انرژی، هم اندیشی لازم به عمل آمده و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار