رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد

کشف میلیون‌ها لوح فشرده غیرمجاز و مستهجن در یک روز/ آماده‌باش پلیس در ماه رمضان

رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لوح فشرده غیرمجاز و مستهجن در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ - 22June 2014

کشف میلیون‌ها لوح فشرده غیرمجاز و مستهجن در یک روز/ آماده‌باش پلیس در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «حسین ساجدینیا» رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم امحای سه میلیون و 600 هزار لوح فشرده غیرمجاز و مستهجن اظهار داشت: در سالجاری این طرح، اولین طرح گسترده مبارزه با تولیدکنندگان و توزیعکنندگان لوحهای فشرده غیرمجاز و مستهجن بوده که در 24 ساعت گذشته مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ موفق به کشف آنها شدند و در این راستا 138 نفر بازداشت شدند.
 
وی با بیان اینکه وضعیت توزیع و تهیه سیدی غیرمجاز نسبت به سال گذشته با کاهش چشمگیری همراه بوده این وضعیت را نشاندهنده تأثیر اقدامات پلیس امنیت عنوان کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات پلیس برای ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به برگزاری مراسم مذهبی و افزایش تردد خودروها پس از اذان مغرب، تمام مأموران انتظامی و راهور تهران بزرگ، در این ماه به صورت آمادهباش قرار دارند و برای تسهیل عبورومرور همشهریان، زمان طرح زوج و فرد و ترافیک محدود خواهد شد.
 
وی ادامه داد: همچنین اداره اماکن پلیس امنیت در حال بررسی افزایش ساعات کار اغذیهفروشها در این ماه است و احتمالا همچون سنوات گذشته، مجوز افزایش زمان فعالیت آنها تا هنگام سحر اعطا خواهد شد.
 
ساجدینیا همچنین درباره جشن شب گذشته مردمی در تهران گفت: همکاران ما تا ساعت سه بامداد در معابر حضور داشتند و هیچ مورد خاصی در این خصوص گزارش نشد.
 
رئیس پلیس تهران گفت: پلیس امنیت تهران بزرگ، 480 فروشگاه پوشاک در تهران را مورد بازرسی قرار داد و بر ویترین آنها نظارت کرد که طی آن 68 فروشگاه فروش لباس، پلمب شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار