مدیر مجتمع تولید نوشت افزار اسلامی ایرانی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

آثار فرهنگی جدید با طرح شهدای امر به معروف و نهی از منکر تولید می‌شود

سعید حسینی گفت: شرکت‌های تولید کننده نوشت افزار، محصولاتی را با طرح دفاع مقدس و شهدای امر به معروف و نهی از منکر به بازار عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ - 23June 2014

آثار فرهنگی جدید با طرح شهدای امر به معروف و نهی از منکر تولید می‌شود

سعید حسینی مدیرعامل "مجتمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی" در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به مراسم افتتاحیه این مرکز و حضور اساتید فرهنگی کشور در این آیین اظهار کرد: اساتید و فعالان فرهنگی کشور از جمله وحید جلیلی و حجت الاسلام زائری در این مراسم حضور یافته و مسائل مربوط به حوزه نوشت افزار را تبیین خواهند کرد.

وی استقبال مراکز فرهنگی دولتی و غیر دولتی از تولید آثار ایرانی اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مسئولین ارشد آموزش و پرورش، کانون فرهنگی و فکری جوان و موسسات خصوصی از این حرکت فرهنگی استقبال کردهاند.

مدیر عامل مجتمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی از رونمایی از طرح شهدای شاخص و استانی خبر داد و گفت: در آیین افتتاحیه این مجتمع از طرحهای جدیدی رونمایی خواهد شد و نمایشگاهی از تمام آثار تولید شده تا به امروز برپا میشود.

حسینی اظهار کرد: یکی از برنامه های که فردا انجام خواهد شد تقدیر و تشکر از فعالانی است که برای ترویج و رونق این طرح ما را یاری کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه تولید آثار حوزه نشر با تعدادی از شرکت های بزرگ تولید کننده نوشت افزار همکاری های جدیدی را آغاز کرده ایم.

مدیر عامل مجتمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی از همکاری شرکت فیروزه برای تمرکز بر تولید آثار دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: شرکت تولیدی فیروزه در تولید آثار تخصصی دفاع مقدس با این مجتمع به توافق رسیده و قرار است در این حوزه، نوشت افزار تولید کند.

حسینی تولید آثار جدید فرهنگی را دستور کار این مجمع عنوان کرد و گفت: شرکتهای تولید کننده آثار فرهنگی و نوشت افزار، محصولاتی را با طرحهای دفاع مقدس و شهدای امر به معروف و نهی از منکر تولید خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار