اختصاصی دفاع پرس؛

پیامی که حاج قاسم در عملیات کربلای 5 برای مردم کرمان مخابره کرد

امروز همه جوانان بپاخیزند تا سپاه بزرگ دیگری به حرکت در آید تا انتقلام خون کودکان معصوم و زنان زیر آوار مانده شهرهایمان را بگیریم.
کد خبر: ۲۲۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، در دی ماه سال 1365 با پیروزی های عظیم لشکریان اسلام در عملیات کربلای 5 پیامی از سوی فرمانده لشکر41 ثارالله خطاب به مردم همیشه در صحنه استان کرمان صادر شد:

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

امت مسلمان و شهید پرور استان کرمان سلام علیکم، بما صبرتم، فرزندان سلحشور و دریادل وشیران تکاور شما حماسه ترین عملیات تاریخی خود را در زمان خاصی که از نظر مکانی و جغرافیائی، ویژه ترین زمان نظامی است شروع کردند و به دشمن زبون و بزدل تاختند، فرزندان قهرمان شما ملائک را با حماسه های بی نظیر شان شرمنده کردند.

سرزمین خوزستان اینک اشک شوق می ریزد. از حضور گام های پاکی که برتربتی قدم می زنند و می رزمند. عبور از بوبیان و دریاچه ماهی با آن همه موافع متعدد مطلبی نیست که حقیر بخواهم با قلم بیانش کنم، بلکه باید شاهد بود وآن شاهد بیدار دل وآگاه این نبرد فرزندان قهرمان شما، فریاد «تبارک الله احسن الخالقین» را در عرض و سما طنین انداز کردند.

اکنون که این پیام را برای شما می نویسم عزیزان دریا دل شما سرگرم نبرد با دشمن شکست خورده و زبون هستند ما می بینیم گودال های آتشی را که در زیر پای پایمردان اسلام چون زغال سرد است.

نبرد به شدت ادامه دارد و ما با دشمن همچون شیر پنجه در پنجه ایم و مصممیم بحول و قوه الهی تا نابودی خصم زبون، جهاد و دفاع مان را ادامه دهیم.

باید امروز همه جوانان بپاخیزند تا سپاه بزرگ دیگری به حرکت در آید تا انشاء الله در این نبرد به عمر ننگین دشمن پایان بخشیده و انتقلام خون کودکان معصوم و زنان زیر آوار مانده شهرهایمان را که در اثر حملات ناجوانمردانه دشمن بعثی به شهادت رسیده اند بگیریم.

به امید پیروزی کامل لشکریان پر توان اسلام                    

خادم الحسین (ع):قاسم سلیمانی

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها