کتاب شهید علی سنجابی در دست نگارش است

منصوره فتاحی کتابی درباره شهید علی سنجابی را به سفارش بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس می‌نویسد.
کد خبر: ۲۲۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ - 11January 2017
کتاب شهید علی سنجابی در دست نگارش استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، منصوره فتاحی، نویسنده در خصوص اثر در دست نگارش خود گفت: کتابی را برای کنگره بسیج شهدای کارگر در دست نگارش دارم. این کتاب را به سفارش  بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آماده می‌کنم. قرار است در همایشی از شهدای شاخص بسیجی تجلیل شود. در کتابم به شهید علی سنجابی، شهید کارگر می پردازم. وی از شهدای کارگر و روستایی بود. هم اکنون شهید علی سنجابی جزو شهدای شاخص کرمانشاه به شمار می رود.

وی افزود: شهید علی سنجابی، در کارخانه قند اسلام آباد غرب کار می‌کرد و دو فرزند به نام های « نگین و جلال » داشت و همیشه مشغول خدمت بود. خیلی انسان بزرگوار، غیور و نترسی بود. وی در عملیات مرصاد که منافقین از اسلام آباد هم رد می شوند، به سمت کرمانشاه می آیند تا خانواده اش را  در روستای ارکرازی نجات دهد.

این نویسنده ادامه داد: همه شان را در جریان عملیات مرصاد به رگبار می‌بندند و در آن شهید علی سنجابی به همراه پدر، مادرش، همسرش و فرزندش و دو برادرانش شهید می شوند و تنها دخترش که یک سال و نیم داشت، در ماشین می افتد و نجات پیدا می کند. مشغول نوشتن زندگینامه این شهید هستم و هرچه پیش می روم خیلی با لذت بیشتری این کتاب را می‌نویسم.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار