حجت الاسلام احمدیان خبر داد؛

برگزاری مسابقات قرآنی کمیته امداد با حضور 30 هزار مددجو

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری مسابقات قرآنی با حضور 30 هزار مددجو خبر داد و گفت: این مسابقات طی 6 مرحله از تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال بعد ادامه دارد.
کد خبر: ۲۲۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ - 11January 2017
برگزاری مسابقه قرآنی کمیته امداد با حضور 30 هزار مددجوبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام «حسین احمدیان» معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) با  تاکید بر اینکه بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی برون سازمانی در دستور کار این معاونت قرار دارد، گفت: ترویج مسائل قرآنی کمیته امداد در بین مددجویان هدف گذاری بسیار خوبی است که باید تمام نهادهای متولی در گسترش حافظان و همچنین مباحث قرآنی با یکدیگر همکاری کرده تا بتوانند کار ارزشمندی را در این حوزه انجام بدهند.
 
وی ترویج فرهنگ قرآنی را کاری جمعی و وظیفه تمام دستگاه‌ها برای جامعه هدف خود دانست و تصریح کرد: اگر کمیته امداد برای اجرای برنامه‌های قرآنی با مؤسسات و دستگاه‌هایی که در این زمینه وارد شده‌اند همفکری و مشورت کند می‌تواند علاوه بر استفاده از تجربیات آنها بر ارتقای کیفیت کار نیز بیفزاید.
 
حجت الاسلام احمدیان در ادامه به برگزاری مسابقه قرآنی ویژه مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این مسابقه برای خانواده‌هایی که از برخی از خدمات فرهنگی امداد تاکنون بهره‌مند نشده‌اند (مخاطبان در مناطق روستایی، کم برخوردار و صعب العبور، سکونت گاه‌های غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین)، دختران غیر محصل، زنان سرپرست خانوار، دانشجویان و دانش آموزان طی سهمیه‌های اعلامی برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به زمان بندی اجرای این طرح گفت: این مسابقه طی شش مرحله که از تیر ماه سال جاری آغاز و تا پایان سال بعد ادامه دارد، برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه 30 هزار نفر در این مسابقه شرکت می‌کنند، گفت: جوایز در نظر گرفته شده برای نفر اول هر شهرستان کارت هدیه به مبلغ 400 هزار تومان، نفر دوم 300 هزار تومان و نفر سوم 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است، همچنین سفر زیارتی مشهد مقدس نیز یکی دیگر از جوایز در نظر گرفته شده برای این افراد است.
 
حجت الاسلام احمدیان یادآور شد: آموزش سبک زندگی، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و طلاب علوم دینی از دیگر برنامه‌های فرهنگی در بخش مددجویی است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها