در پی تخریب 11 منزل مسکونی؛

اعتصاب عمومی فلسطین را فرا گرفت

در پی تخریب 11منزل فلسطینی در شهرک قلنسوه از سوی رژیم صهیونیستی، مناطق مختلف فلسطین اشغالی، صحنه اعتصاب عمومی است.
کد خبر: ۲۲۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ - 11January 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از روسیاالیوم، شهرها و شهرک‌های داخل فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه در اعتراض به تخریب 11منزل فلسطینی در شهرک قلنسوه از سوی رژیم صهیونیستی، صحنه اعتصاب عمومی است.

این اعتصاب به دعوت کمیته عالی پیگیری امور شهروندان فلسطینی داخل اراضی اشغالی صورت گرفته است.

کمیته عالی پیگیری امور شهروندان فلسطینی داخل اراضی اشغالی پیش از این در بیانیه‌‌ای اعلام کرد که رژیم فعلی از روز اول چهره حقیقی خود را در قبال فلسطینی‌های ساکن داخل اراضی اشغالی نشان داد.

این کمیته همچنین درباره سیاست‌های وحشی‌گرانه و نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی هشدار داد.

«لیست مشترک احزاب عربی» کنست اسرائیل، تخرب منازل فلسطینیان به دست این رژیم در شهرک قلنسوه را جنایتی زشت و اعلام جنگ علیه شهروندان قلسنوه و همه اعراب فلسطین توصیف کرد.

لیست مشترک احزاب عربی همچنین درباره ادامه سیاست‌های رژیم صهیونیستی در تخریب منازل اعراب فلسطین در اراضی اشغالی 1948 هشدار داد و تاکید کرد که آن‌ها بیکار نخواهند نشست و از حق خود در برخورداری از منزل دفاع خواهند کرد.

روز گذشته شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی‌ و یگان‌های ویژه این رژیم همراه با 20 بولدوزر و ماشین‌آلات راهداری به شهرک قلنسوه واقع در مثلث جنوبی حمله کردند و 11 منزل را به بهانه اینکه بدون مجوز احداث شده‌اند، تخریب کردند.

تحلیلگران می‌گویند که تخریب منازل شهروندان فلسطینی در راستای عمل به دستور بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حکم دادگاه عالی این رژیم مبنی بر تخریب و تخلیه شهرک «عمونا» در نزدیکی رام‌الله صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار