سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جذب مرزنشینان به گروه‌های معاند بخشی از پازل آمریکایی‌هاست

«نقوی حسینی» با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان نظام بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در نزدیکی برخی از مرزها برای جذب مرزنشینان و نفوذ درکشور بر ضرورت ایجاد اشتغال و تامین نیازهای این دسته از هموطنان از داخل کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ - 11January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سید حسین نقوی حسینی» در گفت و گویی، با اشاره به جلسات کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزها گفت: یکی از بحث‌های عمده بحث اقتصاد پویا، اشتغال‌زایی و درآمد‌زایی برای حوزه‌های مرزنشین است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه افزایش سرمایه گذاری واشتغال و بازار گردش در این مناطق راه را بر تاثیرگذاری معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی می بندد، تاکید کرد: بر همین اساس در همه جلسات در مورد این موضوع صحبت می شود که چه راهکاری می توان طی کرد تا مرزنشیان ما درآمد داشته باشند و وضعیت اقتصادی آنها مناسب باشد و نیازمند تامین نباشند و از کسانی که می خواهند آنها را تحریک کنند تاثیر نپذیرند.

وی با بیان اینکه تقریبا بالای 80 درصد اقوام و طوایف مرزنشین ما همگرایی به داخل کشور دارند، اظهار داشت: این عدد بالایی نسبت به کشورهایی است که از چنین مشکلاتی برخوردارند و نشان می دهد اتحاد وانسجام ملی بین اقوام و طوایف ما بسیار زیاد است وتمایلات واگرایی وجود ندارد.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: اما باید مشکلات از سر راه مرزنشینان برداشته شود تا دشمنان و معاندین از این قضایا سوء استفاده نکنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس برنامه ریزی برای نفوذ به مرزنشینان را بخشی از فعالیت دشمنان انقلاب اسلامی و جزئی از پازل آمریکایی ها و صهیونیست ها طی سالیان گذشته خواند و بیان داشت: آنها با تمرکز بر این پروژه سعی می کنند از آن طرف مرزها دام هایی را برای جذب مردم ما در این طرف بگسترانند و از حوزه های فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی هم استفاده می کنند.

وی در پایان استفاده از شبکه های مستقل رادیویی ، تلویزیونی و فضای مجازی درراستای تحریک ویژگی های بومی را ترفندی برای اثرگذاری بر اقوام از سوی معاندین نظام برشمرد.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها