مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان خبر داد؛

برگزاری نخستین یادواره شهدای اصحاب رسانه استان گیلان

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان گفت: به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدای رسانه اولین یادواره شهدای اصحاب رسانه در بهار 96 در گیلان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان اظهار داشت: به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدای رسانه اولین یادواره شهدای اصحاب رسانه در بهار 96 در گیلان برگزار می شود.

محمد جعفری اظهار داشت: شهادت راه مردان خداست و آنهایی که خدایی می‌اندیشند هیچ اندیشه‌ای جز خدا به خود راه نمی‌دهند و ایستادگی شهدا در مقابل ظلم و ستم تا ابد بر تاریخ دنیا ماندگار است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تأکید بر اینکه امنیت، اقتدار، پیشرفت و ترقی امروز ایران اسلامی ثمره ایستادگی و آزادگی شهدا است افزود: شهدا رسانه در زمان حیات با قلم خود از عزت، شرف و کیان ایران اسلامی دفاع کردند و همواره یار و یاور انقلاب و امام راحل بوده و اجازه ندادند انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی شهدای اصحاب رسانه را نماد شجاعت و غیرت اعلام کرد و با بیان اینکه دشمن به همین خاطر دست به تخریب و تضعیف اسطوره‌های جوانان انقلابی می‌زند تا از فرهنگ شهید و شهادت جلوگیری کند تأکید کرد: خون شهدا حق الناس است و باید در قبال حق الناس بزرگی که بر گردن داریم مسئولیت پذیر باشیم .

جعفری با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه گیلان به پاسداشت مقام شهدای اهل قلم نخستین یادواره شهدای رسانه استان گیلان را در بهار سال 96 در استان برگزار می‌کند خاطر نشان کرد: پوستر یادواره شهدای رسانه گیلان توسط حضرت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه وسردار کاظمی پور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان رونمایی شده است .

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان هدف از برگزاری یادواره مذکور را گرامی نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و مبارزه با فرهنگ وهابیت و تکفیری اعلام کرد و گفت: یادواره شهدای اصحاب قلم و رسانه گیلان برای نخستین بار در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و ولایت در مقابل ظلم تکلیفی است که در همه اقشار و آحاد ملت غیور ایران اسلامی احساس می‌شود تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره باید در جامعه اسلامی زنده نگه داشته شود تا افکار پلید معاندان در نطفه خاموش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها