با حضور در قم صورت گرفت؛

دیدار رئیس سازمان نشر آثار زنان در دفاع مقدس با خانواده دو شهید مدافع حرم+تصاویر

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با خانواده های شهیدان «ایوب رضایی» و «ناصر حسینی» از شهدای مدافع حرم در قم دیدار کرد.
کد خبر: ۲۲۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ - 12January 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، مریم مجتهدزاده به منظور بررسی و جمعبندی وضعیت خانواده های شهدای مدافع حرم، در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم حضور یافت و در جلسه ای که به همین منظور با حضور احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم ترتیب یافته بود، شرکت کرد.

مجتهدزاده طی سخنانی در این جلسه تشکیل سازمان های مردم نهادی زیر نظر چهره های شاخص فرهنگی به منظور رسیدگی به وضعیت خانواده های شهدای مدافع حرم ایرانی را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت پیگیری چنین مجموعه هایی برای شناسایی نخبگان و رصد و بررسی مشکلات سایر خانواده های شهدای مدافع حرم و جمعبندی و ارائه گزارشاتی در این زمینه تاکید کرد.

در این جلسه همچنین یکی از مسئولان پیگیری امور شهدای مدافع حرم  در قم گفت: شهدای والامقام مدافع حرم اهل بیت(ع) از مظلوم ترین، زبده ترین، و مصمم ترین شهیدان هستند.

وی همچنین گزارشی از آخرین آمار شهدای مدافع حرم استان قم و مسائل مربوط به خانواده های معظم آنان و دیدارهای صورت گرفته ارائه داد.

حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز بر هرگونه همکاری این اداره کل در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخصوص موضوع شهدای مدافع حرم تاکید کرد.

در پایان این جلسه رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به همراه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با حضور در یکی از مناطق قم، با خانواده های معظم شهیدان «ایوب رضایی» و «ناصر حسینی» از شهدای مدافع حرم دیدار و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دیدار رئیس سازمان نشر آثار زنان در دفاع مقدس با خانواده دو شهید مدافع حرمدیدار رئیس سازمان نشر آثار زنان در دفاع مقدس با خانواده دو شهید مدافع حرمدیدار رئیس سازمان نشر آثار زنان در دفاع مقدس با خانواده دو شهید مدافع حرمدیدار رئیس سازمان نشر آثار زنان در دفاع مقدس با خانواده دو شهید مدافع حرم

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار