فرماندار شهرستان سامان خبر داد؛

ساماندهی گلزار شهدای «سامان»

فرماندار شهرستان سامان گفت: ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و استقرار دفتر نمایندگی بنیاد شهید در سامان، از مهمترین برنامه های اجرایی کارگروه ایثار و شهادت تا پایان سال جاری است.
کد خبر: ۲۲۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از استان چهارمحال و بختیاری، کارگروه ایثار و شهادت شهرستان سامان با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری شهر سامان تشکیل جلسه داد.

سعید صالحی فرماندار شهرستان سامان در اینکارگروه اظهار داشت: کار گروه ایثار و شهادت در شهرستان با محوریت امور مربوط به این مهم با حضور دستگاههای مرتبط با این جلسه با هدف ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان تشکیل و به بررسی و ارائه راهکارهای فرهنگی و عملیاتی می پردازد.

صالحی افزود: ساماندهی گلزار شهدای شهرستان سامان، استقرار دفتر نمایندگی بنیاد شهید در سامان، نامگذاری معابر و خیابانها به نام شهدا و نیز سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ساماندهی قطعه صالحین و نیز تصمیم در خصوص طراحی، ساخت و نصب تمثال های مبارک شهدا در سطح معابر و خیابانهای شهر سامان از مهمترین برنامه هایی است که ان شاء الله قصد داریم تا پایان سال جاری ، اجرا و مورد بهره برداری قرار داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار