کارگردان مستند «از حله تا کربلا» خبر داد؛

مستند «از حله تا کربلا» رونمایی می شود

حجت‌الاسلام والمسلمین میلاد امینی موحد گفت: مستند «از حله تا کربلا» با ‌سخنرانی ‌نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین میلاد امینی موحد اظهار داشت: مستند «از حله تا کربلا» با محوریت ارائه روایتی صحیح از نحوه شهادت زائران اربعین حسینی توسط یکی از طلاب حوزه علمیه اهوازتهیه و  تولید شده است.

وی‌افزود: گره خوردن حماسه اربعین با موضوع شهادت شهدای حله از ویژگی‌های منحصر به فرد شهدای فاجعه تروریستی حله بوده و آنچه در این  مستند به آن پرداخته شده زوایای دیده نشده از اوج ایثار و افتخار آفرینی شهدای حادثه تروریستی حله است.

کارگردان مستند «از حله تا کربلا» با بیان اینکه در این مستند صبر و استقامت خانواده‌های شهدای حله نیز به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: شهادت یک فرصت برای اولیا خداوند است زیرا انسان‌های خوب به راحتی شناخته نمی‌شوند و شهادت فرصت مناسبی برای نشان دادن عظمت‌های روحی افراد خوب است.

وی  گفت: در گفت‌وگوهایی که با خانواده شهدا داشتیم، متوجه شدیم که برخی از شهدای حله وصیت خود را به گونه‌ای نوشتند که گویی از شهادت خود خبر داشتند و این وصیت‌ها نشان از بصیرت و آگاهی شهدای حله است.

‌‌امینی‌موحد با اشاره به ضرورت حضور طلاب در عرصه‌های مختلف رسانه تاکید کرد: نخبگان دینی و طلابی که اهل دغدغه فرهنگی هستند و بار مسئولیت تأثیرگذاری و هدایت نظری مردم را روی دوششان احساس می‌کنند باید وارد عرصه تولید آثار در بخش‌های مختلف رسانه از قبیل رسانه‌های جمعی مانند تولیدات تلویزیونی و رادیویی یا رسانه‌های برخط، مکتوب یا حتی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی شوند زیرا ضرورت حضور در این عرصه‌ها روزبه‌روز بیشتر احساس می‌شود.

 مستند «از حله تا کربلا»  امشب در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور اهواز با  سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محسن شفیعی نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان و مرثیه‌سرایی پیمان قلی‌پور رونمایی و سپس از شبکه مستند سیما و سایر شبکه های ملی و استانی کشور  پخش می‌شود.

انتهای پیام/‌

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار