معاون استاندار قزوین:

فضاسازی شهری ایام دهه فجر در تبیین آرمان‌های نظام اثرگذار است

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تبیین آرمان‌های نظام و انقلاب به‌ویژه در ایام دهه فجر برای نسل جوان جامعه امری ضروری بوده که فضاسازی شهری در این زمینه نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۲۲۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، علی فرخزاد بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد اصلی برنامه‌های دهه فجر برگزاری مردمی این مراسم بوده که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی بیان کرد: در این ایام علاوه بر افتتاح پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی‌ هنری و اجتماعی باید در اولویت باشد که در این راستا باید تمام دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم باید مشارکت جدی داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: به‌کارگیری از تبلیغات شهری، برنامه‌سازی و همچنین استفاده از تشکل‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید در دستور کار باشد.

فرخزاد با اشاره به اهمیت فضاسازی شهری در ایام دهه فجر، ادامه داد: تبیین آرمان‌های نظام و انقلاب به‌ویژه در ایام دهه فجر برای نسل جوان جامعه امری ضروری بوده که فضاسازی شهری در این زمینه نقش به سزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان در شهرستان‌ها باید برنامه‌های افتتاحیه و همچنین برنامه‌های فرهنگی ساماندهی شده و با برنامه‌ریزی اجرا شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بر مشارکت همه‌جانبه مدیران و مسئولان استان قزوین در دهه فجر تأکید و اجرای دقیق برنامه‌های این ایام را از مسئولان مربوط خواستار شد.

انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار