مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سامان خبر داد؛

برگزاری400عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان سامان

سهراب بابادایی،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان از برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از استان چهارمحال و بختیاری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان با اعلام برگزاری 400 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در این شهرستان، اظهار داشت: سه برنامه محوری در روز ۱۲ بهمن ماه، مهمانی لاله ها و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد .

بابادایی با بیان اینکه این تعداد برنامه با موضوعیت فرهنگی، هنری و ورزشی در این شهرستان برگزار می شود اظهار داشت: برای برنامه ریزی ستاد دهه فجر شهرستان سامان، یک ستاد شهرستانی،یک ستاد شهری، دو ستاد بخشی، 23 ستاد روستائی، پنجاه و شش ستاد آموزشگاهی تشکیل شده است.

وی با اشاره بر اینکه ادارات در برگزاری برنامه ها خلاقیت و ابتکار داشته و از برگزاری برنامه های تکراری را نداشته باشند، تصریح کرد: برنامه دهه فجر به صورت فراگیر است که تمامی اقشار جامعه را درگیر این برنامه ها هستند.

مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان سامان هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر را تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا، تجدید بیعت با امام خامنه ای عزیز، ایجاد شور و نشاط در جامعه و تداعی خاطرات بهمن ماه سال 57 دانست.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار