در فرهنگسرای گلستان؛

خانواده شهدا مهمان «نغمه عشاق» شدند

ویژه برنامه «نغمه عشاق»، آیین پاسداشت و تکریم خانواده شهدا پنج‌شنبه بیست وسوم دی‌ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ - 12January 2017
خانواده شهدا مهمان «نغمه عشاق» شدندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، برنامه نغمه عشاق فرهنگسرای گلستان این هفته نیز با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت محمدباقر ربیعی آغاز شد.

بر اساس این گزارش در ویژه برنامه هفتگی «نغمه عشاق» حجت الاسلام و المسلمین وحیدی با بیان اینکه دو واژه‌ای که محور اساسی برای مسلمان و دیندار واقعی است اخلاص و صدق عمل است، گفت: در ادبیات دینی ما تأکید شده که در زندگی خالص و صادق باشید زیرا ایمان اصل و حق بودنش براساس اخلاص و صدق درونی است.  

وحیدی با تأکید بر اینکه انقلاب درونی در عبادت و عمل خیر بسیار مهم است، اظهار داشت: در ۹۰ درصد احادیث آمده شیعه واقعی کسی است که صدق دارد و خلوص عمل دارد در حقیقت صدق و اخلاص یعنی خودتان باشید؛ ظاهر و باطنتان یکی باشد.

گفتنی است در این مراسم کلیپی در خصوص امام رضا(ع) پخش شد و از خانواده شهیدان داود علی بخشی و علیرضا گل محمد تقدیر شد و لوح‌های سنگی منقش به تصاویر شهدا به خانواده معظم آنها اهدا شد.

این مراسم هر هفته از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
 
منبع: روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان
نظر شما
پربیننده ها