دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

از «شهیدپرویزخان» تا «پرواز همای»در اولین روز جشنواره «موسیقی فجر»

اجرای گروه‌های مختلف موسیقی امروز و در نخستین روز از جشنواره سی و دوم موسیقی فجر در سالن‌های وحدت، رودکی، آزادی، نیاوران و میلاد روی صحنه می‌روند.
کد خبر: ۲۲۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ - 13January 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سی و دومین دوره از جشنواره «موسیقی فجر» ساعت 14:30 با اجرای شهید پرویزخان از کشور هند و سپس از عصر امروز جمعه (24دی ماه) با اجرای‌ گروه‌های مختلف آغاز به کار می‌کند.

اجراهای این دوره از جشنواره موسیقی فجر به مدت یک هفته در تالار وحدت، تالار رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دلیل رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با 2 روز تاخیر از امروز جمعه 24 دیماه برگزار می‌شود. در اولین روز جشنواره 13 اجرا برگزار می‌شود که سه اجرا از این تعداد از بخش بین‌الملل است.

براساس برنامه اعلام شده در اولین روز از جشنواره ساعت 18:30 گروه آوازی تهران، ساعت 21:30 گروه کر فلوت تهران به سرپرستی فیروزه نوایی در تالار رودکی روی صحنه می‌روند.

همچنین ارکستر «پارس» به رهبری ناصر نظر ساعت 18:30 و رامبرانت تریو از کشور هلند و حسام اینانلو ساعت 21:30 در تالار وحدت اجراهای خود را برگزار می‌کنند.

برج آزادی نیز در اولین روز ساعت 18:30 میزبان گروه «کاکوبند» است و ساعت 21:30 کاوه آفاق در همین سالن روی صحنه می‌رود.

گروه «آوای موج» به سرپرستی محسن آقایی ساعت 18:30 و گروه «با قدسیان» به سرپرستی پیام عزیزی ساعت 21:30 در فرهنگسرای نیاوارن اجرا دارند.

همچنین ساعت 19 رضا صادقی و ساعت 22 سیامک عباسی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌روند.

پرواز همای ساعت 18:30 و ژیوان گاسپاریان از کشور ارمنستان ساعت 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجراهای خود را برگزار می‌کنند.

سی و دومین جشنواره موسیقی فجر تا روز جمعه اول بهمن ماه به ریاست حمیدرضا نوربخش در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار