پدر شهیدان «شیری» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحوم کرمعلی شیری کله‌دره‌ای، پدر شهیدان «لطف اله و روح‌الله شیری کله‌دره‌ای» به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۲۲۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ - 14January 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، مرحوم کرمعلی شیری کله‌دره‌ای، پدر شهیدان لطف‌الله و روح‌الله شیری کله‌دره‌ای به علت تومور مغزی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بوئین‌زهرا دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر شهید، پنج‌شنبه، بیست و سوم دی ماه، تشییع و در کنار گلزار شهدای بوئین‌زهرا به خاک سپرده شد.

گفتنی است، روح‌الله شیری‌ کله‌دره‌ای، یکم شهریور ۱۳۴۹، در شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد، پدرش کرمعلی، کشاورز بود، مادرش بتول نام داشت و تا اول راهنمایی درس خواند.

این شهید بزرگوار به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، ششم تیر ۱۳۶۶، در سردشت توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر و دست، شهید شد و پیکر وی را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

همچنین برادرش، لطف‌الله شیری ‌کله‌دره‌ای، ششم شهریور ۱۳۳۷، در شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد، تا پایان دوره راهنمایی درس خواند، بهداشت‌یار بود، سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد.

این شهید بزرگوار نیز از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، هفتم بهمن ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر عوارض ناشی از مصدومیت شیمیایی به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

در بخشی از وصیت نامه شهید روح‌الله شیری ‌کله‌دره‌ای، آمده است:

«پدر عزیزم! می‌روی که دومین فرزندت را فداى اسلام و رهبر کنى که امیدوارم خون‌بهای فرزندانت زیارت کربلا نصیب شما و خانواده‏هاى شهدا بشود. امیدوارم که هیچ ناراحت نباشى پدر جان و مادر عزیز! که چشم انتظار پسرت بودى شما امید داشتى که راه خدا را پیش گیرم راهى که بزرگان و اولیا پیموده‏اند، راهى که برادرم لطف‌الله پیمود. من هم با چشم باز بادلی روشن و با قلبى پر شوق انتخاب کردم تا انشا اله پیروز خواهیم شد. پس از زیارت کربلا خواهم آمد اگر به درجه شهادت مفتخر گردیدم، عوض همه آن‌ها صبر کنید. وقتى که عازم منطقه شدم مقصدم دو راه بیش نبود یا زیارت کربلا یا شهادت.»
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار