امام جمعه شاندیز در یادواره شهید انجیری عنوان کرد؛

هدایت جبهه مقاومت برگرفته از روحیه انقلابی جمهوری اسلامی است

امام جمعه شاندیز گفت: تفکر انقلابی از بین نخواهد رفت و همواره این تفکر در جامعه جاری و ساری است. جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از این تفکر و با رهبری با صلابت آیت‌الله‌ خامنه‌ای به‌عنوان پرچمدار تشیع، توانسته است در برابر جنگ نیابتی که تکفیری‌ها و سرسپردگان استکبار آغاز جنگ کرده‌اند بایستد.
کد خبر: ۲۲۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ - 14January 2017

هدایت جبهه مقاومت برگرفته از روحیه انقلابی جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام بهمنی امام جمعه شاندیز در یادواره شهید روحانی شهرستان طرقبه شاندیز شهید نصرالله انجیری که با حضور فرمانده سپاه طرقبه شاندیز و جمعی از طلاب بخش شاندیز برگزار شد ضمن اشاره به سالروز شهادت شیخ نمر که دنیا را متوجه افکار تشیع کرد و همچنین دستگیری ظالمانه شیخ زکزاکی که با زحماتشان تعداد اندک شیعیان را با ترویج روحیه انقلابی به ده‌ها میلیون رساندند، اظهار داشت: بنابر تأکید رهبر معظم انقلاب بر روحیه انقلابی، باید روحانیت جایگاه و پایگاه انقلابی خود را در گذر زمان فراموش نکند.

وی افزود: پایگاه اصلی انقلاب، حوزه‌های علمیه هستند چرا که در طول تاریخ روحانیت و حوزه، محل آموزش و ترویج تشیع در جامعه بوده و لذا شهدای روحانیت و علمای شیعه که با اهدای خونشان در راه این مکتب آزادی‌بخش گام برداشتند، بیش از این نیاز به معرفی دارند.
 
امام جمعه شاندیز با بیان اینکه روحیه انقلابی و موضع‌گیری در برابر دشمنان موجب شهادت خیلی از عالمان و فقیهان شده اظهار داشت: باید آگاهی لازم از سوابق علما و اندیشمندان شیعه به دلیل توجه به اهمیت و عمق انقلاب صورت گیرد.
 
بهمنی هدف جنگ نرم را تسلط بر شیعیان و گمراهی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی از بین نخواهد رفت و همواره این تفکر در جامعه جاری و ساری است. جمهوری اسلامی با این رویه و با رهبری با صلابت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به عنوان پرچمدار تشیع، توانسته است در برابر جنگ نیابتی که تکفیری‌ها و سرسپردگان استکبار آغاز جنگ کرده‌اند بایستد و بیش از 20 سال جبهه مقاومت را هدایت کند.
 
وی با تأکید بر اینکه روحانیت باید موضع گیری‌های خود را به صورت علنی داشته باشد گفت: روحانیت بخش شاندیز در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم فراموشی حوزه‌های علمیه نسبت به جایگاه انقلابی، تصمیم گرفته به صورت منسجم فعالیت حزبی داشته باشد و بر مبنای شعائر انقلابی در مسائل مختلف اعلام موضع کنند که حرکتی بسیار ارزشمند است.
 
طلبه شهید نصرالله انجیری در اول آذرماه 1347 در شهرستان طرقبه به دنیا آمد و در 26 مردادماه1365 در حاج عمران به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار