با حضور 70 پزشک متخصص؛

بیمارستان صحرایی رایگان بسیج در گناوه برپا می‌شود

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی بزرگ در روستای محمد صالحی شهرستان گناوه خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ - 14January 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، مرادعلی فولادوند، مسئول سازمان  بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تحقق محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و خدمت رسانی به اقشار بی بضاعت و کم بضاعت، این سازمان اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی بزرگ در روستای محمد صالحی شهرستان گناوه خواهد شد.

وی افزود: در این بیمارستان که از 26 تا 30 دی ماه به مدت 5 روز برگزار می شود، 80 پزشک تخصصی و عمومی ارائه خدمات می کنند.

فولادوند به تخصص های موجود در بیمارستان صحرایی شهدای روستای محمدصالحی اشاره کرد و گفت:  در این بیمارستان پزشکان عمومی، متخصص و فوق متخصص در رشته‌های اطفال، زنان، جراحی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، رادیولوژی و سونوگرافی، داخلی، قلب، گوش و حلق و بینی و پوست  حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان صحرایی اتاق عمل نیز ایجاد شده است تصریح کرد: اعمال جراحی، رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشات گوناگون از دیگر خدمات این بیمارستان صحرایی است که به مدت پنج روز به روستائیان خدمات ارائه می‌کند.

مسئول سازمان  بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: همه خدمات پزشکی اعم از ویزیت، معاینه، جراحی و دارو به صورت رایگان به بیماران ارائه می شود.

وی در پایان ابراز کرد: این بیمارستان بزرگ صحرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیریت درمان تامین اجتماعی، مرکز جراحی حضرت قائم(عج)،  جمعیت هلال احمر استان بوشهر، شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، بخشداری مرکزی گناوه، آموزش و پرورش گناوه و دهیاری و شورای روستای محمدصالحی برگزار می شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها