فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف بيش از 5 تن ترياک در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف پنج تن و 150 کيلو گرم ترياک طي دو عمليات موفق پليسی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ - 14January 2017

کشف بيش از 5 تن ترياک در هرمزگان

به گزارش دفاع پرس از هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس حین کنترل محور و خودروهای عبوری لاین خودروهای سنگین، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از انتقال خودرو به یگان و هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی فنی و دقیق از کامیون چهار تن و 710 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار جاسازی شده بود کشف و پنج متهم در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: همچنین طی عملیاتی دیگر، مأموران مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان میناب، در بازرسی از دو دستگاه خودروی سواری 440 کیلو تریاک کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار ملکی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 71 تن و 300 کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این کشفیات 18 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار