در اولین کنسرت پاپ جشنواره فجر صورت گرفت؛

تجلیل رضا صادقی از «شهدا و افتخار آفرینان ایران»

«رضا صادقی» پس از اجرای آهنگ «کلافه» که با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان همراه بود، به مقام شامخ شهدا و همه کسانی که برای ایران افتخار آفریدند، ادای احترام کرد.
کد خبر: ۲۲۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ - 14January 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نخستین شب سی و دومین جشنواره «موسیقی فجر» با حضور رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مخاطبان و تعداد زیادی از علاقه‌مندان وی برگزار شد.

اجرای «رضا صادقی» بدون تأخیر با آهنگ «کلافه» و استقبال چشمگیر علاقه مندان ساعت 19 آغاز شد. وی پس از اجرای این آهنگ به مقام شهدا و همه کسانی که برای ایران افتخار آفریدند، ادای احترام کرد و از هنرمندانی چون ناصر عبداللهی، بابک بیات،‌ مرتضی پاشایی، حبیب محبیان یاد کرد و از مردم درخواست کرد تا به یاد این عزیزان و هر پدر و مادری که در این مراسم حضور دارند ده ثانیه به پا خیزند و ادای احترام کنند.

اجرای بعدی تلفیقی از آهنگ «فراموش» و «شرم» بود. صادقی سپس با اشاره به اتفاقاتی که ممکن است در زندگی هر کسی بیافتد و آن اتفاقات باعث حس خوب و خوشحالی‌اش شوند، گفت: امیدوارم تمام شعرها و اجراهای من برایتان یادگاری باقی بماند.

وی پس از اجرای آهنگ «یادگاری» نیز گفت: همیشه یک تعداد افراد در زندگی هر کسی هستند که بودن و نبودنشان خیلی مهم است. اجراهای بعدی او «وقتی تو نیستی»، «می خوامت»،‌«بانوی من» بود.

وی در میان آنتراکت‌های اجراهایش تقدیری نیز از مقام خبرنگاران حاضر در کنسرت کرد و بیان کرد: اگر همه ما پوز شهرت داریم از خبرنگاران عزیز است از همه خبرنگاران عزیزمان خواهش میکنم که بنویسند آهنگ «بانوی من» را به دختری که روزی مادری او را رها کرد، تقدیم می‌کنم این آهنگ برای دختر کوچولویم «ایران» است. مادر «ایران»، برگرد. ما همه پشتبان و حامی تو هستیم.

وی پس از اجرای یک آهنگ بندری و تمرین دست زدن بندری با حضار بیان کرد: یکی از افتخاراتش این بوده که اهل بندر است. آهنگ‌ها‌ی «آشنا»، «مشکی» و «شونه به شونه» را سپس اجرا کرد. صادقی در حین اجراهایش عنوان کرد که آلبوم جدیدش برای اسفند ماه به بازار خواهد آمد.

وی همچنین عوامل گروه ارکسترش از سید بهنام ابطهی، رهبر ارکستر، ارسطو میرزایی، اشکان محمدیان، مسعود نوروزی، سعید صارمی، رضا آذرنژاد، مجید ترکاشوند، بهروز دهقانی و رامین براتی را معرفی کرد. آخرین آهنگ صادقی «دوست دارم خدا» با هم خوانی مردم و نور گوشی‌های مخاطبان در سالن اجرا شد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار