تشدید آسیب‌های روحی نظامیان صهیونیست

تشدید آسیب‌های روانی نظامیان رژیم صهیونیستی، هزینه‌های زیادی به این رژیم تحمیل کرده است.
کد خبر: ۲۲۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ - 14January 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس،  روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش ساخت که وزارت جنگ این رژیم سالیانه صدها هزار دلار برای خرید خوک جهت انجام آزمایش‌های پزشکی و عمل‌های جراحی بر روی آن‌ها توسط کمیته پزشکان وابسته به ارتش صهیونیستی با هدف دستیابی به راه‌های درمان نظامیان صهیونیستی مبتلا به بیماری‌های روحی و روانی هزینه می‌کند.

این منبع افزود که این نظامیان به خاطر ضرباتی که مقاومت فلسطین در جریان سه دوره جنگ به ارتش اسرائیل وارد کرد، دچار آسیب‌های روحی و روانی شده‌اند.

در این روزنامه می‌خوانیم که پس از پایان آزمایش‌های پزشکی و عمل جراحی این خوک‌ها به نحوی معدوم می‌شوندو نتایج آزمایش‌ها روی نظامیان اسرائیلی مبتلا به بیماری‌های روحی و روانی اجرا می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منبع مذکور خاطرنشان ساخت که در سال گذشته وزارت جنگ رژیم اشغالگر قدس اقدام به خرید 90 راس خوک جهت انجام آزمایش‌های پزشکی بر روی آن‌ها کرد.

بر اساس اسناد وزارت جنگ اسرائیل، این وزارتخانه در ماه آوریل گذشته برای خرید چندین راس خوک 60 هزار دلار اختصاص داد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که در سال 2012 کمیته یاد شده روی 290 راس خوک، در سال 2013 روی 72 راس خوک و در سال 2014 روی 66 راس خوک آزمایش‌هایی را انجام داد.

رادیو ارتش اسرائیل چندی پیش از افزایش نظامیان صهیونیستی مبتلا به بیماری‌های روحی و روانی خبر داد که دلیل این مساله به حملات موشکی مقاومت به اهداف اسرائیلی در جریان سه دوره جنگ بر می‌گردد.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها